Glenn Østerud Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei. Jeg har i dag 2x512mb Kingston HyperX PC3200 brikker mitt hovedkort som jeg vurd. å bytte for å få 2Gb i maskinen. Jeg må ikke la like stramme timings som i dag, maskinen brukes primært i PhotoShop og labbing med VmWare. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
pine Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301825&cks=PRL Kjøpte de for par dager siden. Meget fornøyd Jeg brukte faktis samme sett med kingston brikker selv, før jeg bytta til twinmos. Endret 5. januar 2006 av pine Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Hva slags instillinger hadde du på dine brikker når du hadde de? Merket du noe merkant ytelse vedr. oppgr. til 2Gb RAM? Lenke til kommentar
pine Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 måtte øke alle verdier med 0.5 for å få det 100% stabilt. Akkurat nå så går det like raskt uansett, men maskina kan kjøre mye mere på en gang, uten å måtte swappe. Før måtte jeg vente opptil 1 min før maskina ble klar etter at jeg avsluttet battlefield 2. Nå går det helt glatt med en gang. Bare det er verdt investeringen Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Hva mener du med alle verdier? Jeg kjører minne med SPD, men har sått opp Volt på minne til 2.70. Det virker OK stabilt nå. Hva tror du om disse? OCZ Brikker fra NetShop De er jo samme settings som TwinMos, men de har Heat-sink og generelt et bedre merke. Prisen blir jo helt lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå