Athlon Power Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Satt og laste ned winrar på kazaa da norton plutslig begyntet og pipe. Sto at en dat fil i kazza var infisert med overnecte virus. HVORDAN i ******* får jeg bort den ****s ***** dritten? [ Denne Melding var redigert av: Athlon Power på 2002-09-09 00:08 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Antar at du har skrevet feil, og at W32.Supova.B.worm skal være korrekt. Les isåfall her. Men hva er problemet ettersom Norton stoppet wormen? Lenke til kommentar
servo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvis Norton har slått alarm før du har utført filen er det vel bare å hive filen i søpla og tømme den med engang? Og så bør du gi en beskjed til den du har lastet fra om at det var virus slik at vedkommende også sletter filen fra sin share. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 NORTON stoppet den ikke. Jeg fikk beskjed om at det ikke var b versjonenmen takk anyway prøver removal. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Athlon Power skrev (2002-09-09 00:24):NORTON stoppet den ikke. Jeg fikk beskjed om at det ikke var b versjonenmen takk anyway prøver removal. Er vel ikke farlig før du åpner filen, Stemmer ikke det. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Det er borte nå tror jeg Fulgte greiene på secutity etellerannet hos symantec Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: (Om datavirus) Kan ikke du være så snill å spørre om dette i en annne del av forumet, da virus ikke kan sies å passe inn innunder kategorien Internett/Nettverk. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 GI MEG en god grunn til at det ikke passer inn under nettverk og internett. Viruset fikk jeg jo over ***** internett og får å være erlig driter jeg i hvilken kategordi jeg poster i Når jeg får virus. Når jeg får virus bruker jeg nemelig tiden min på å få det bort, ikke bruke tiden til å kritisere andre fordi jeg mener at han har postet i feil kategori!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå