jering Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Se vedlegg. Hva er galt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Du finner kanskje noe ved å søke på Google: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=N...22+&btnG=Search Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Det er noe galt med hele ledetekst ser det ut som. Vanligvis skal det stå C:\>ping 193.212.1.10 Du har ikke den >. Jeg vet ikke om det har betydning, men min maskin (og alle andre jeg har sett for den saks skyld) har det. EDIT: Kom på at jeg også hadde dette problemet i en annen sammenheng. Det viste seg at jeg manglet ei fil som fins i C:\Windows\Repair. Jeg kopierte da fila derifra til den mappa som fila skulle være. Beklager at jeg ikke husker mappa, da dette kanskje kunne hjelpet deg noe. Endret 5. januar 2006 av Xbox lover Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er det Windows XP? Prøv å starte kommandovinduet via start - kjør - cmd <enter>. Det kan set ut som du er har åpnet et 16-bits "dos" vindu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå