Trazzer89 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg prøver å åpne .sit filer på macen min... Men det kommer bare spørsmål om hvilket program jeg vil åpne det i? Er det noen som vet hva jeg trenger? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Google kan brukes til så mangt... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Du trenger StuffIt. Mulig det er andre programmer som kan fikse det også, men jeg har alltid vært fornøyd med StuffIt. Men du kan jo ta en titt på Versiontracker eller MacUpdate. Lenke til kommentar
Trazzer89 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Takker for svar =) Men Stuffit koster penger =/ Og jeg må oppgi kortnummer.... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Takker for svar =) Men Stuffit koster penger =/ Og jeg må oppgi kortnummer.... 5386412[/snapback] Nei, Stuffit Expander er gratis (pakker kun ut): http://www.stuffit.com/mac/expander/download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå