KFS86 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hei Jeg trenger altså forslag til erstatninger for Windows media player, outlook express og tja det var vel det. For IE så blir det Opera og for MSN blir det vel trillian Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 eudora er ganske bra som erstatter for outlook.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvis du ikke engang vet om programmer som skal erstatte disse programmene, så er det vel ikke nødvendig å erstatte de? Men jeg ville uninstallert WMP8, og innstaller WMP9. Den er mye bedre, selv om den fremdelesi er i beta stadiet. For all del kvitt deg med IE og MSN. spesielt MSN - den er den verste. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har ikke noe sånn veldig lyst på WMP9 iogmed at det kom med en del feil og sånn på min maskin. Kommer nok til å installere WinAmp også så jeg trenger egentlig bare et "videoprogram" Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Netscape Mail 7 er ganske bra, bedre enn Outlook Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 BSPlayer for video anbefales. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 takker for svar, skal prøve ut de forskjellige programmene Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Det finnes forsåvidt endel DVD-avspillere som kanskje kan erstatte mediaplayer.. desverre er praktisk talt ingen av dem gratis. Men hvis du ikke vil ha WMP8, anbefaler jeg faktisk mediaplayer 6.4 (Program FilesWindows Media Playermplayer2.exe). Det er kjapt og rimelig feilfritt. Iallfall funker det utmerket her, og jeg bruker det. Ellers, hvis du skulle være interessert i kommersiell DVD-software, kan jeg anbefale PowerDVD 4.0. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg må si jeg digger IE.. Har bare prøvd Opera og Netscape som alternativ, men disse viser omtrent halvparten av web-sidene feil. Så hvorfor bytte ut den når den fungerer kjempefint? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 00:12, Junkfood Junkie skrev:Kommer nok til å installere WinAmp... Prøv MusicMatch... Den aller beste musikk-spilleren. Støtter også endel videoformater. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 00:12, Junkfood Junkie skrev:Kommer nok til å installere WinAmp også så jeg trenger egentlig bare et "videoprogram" Winamp3 støtter visning av video også. (men vet ikke hvordan det er når du sletter WMP, da winamp bruker denne til å vise video) Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Skjønner ikke helt hva dere har mot IE. Utvilsomt den beste browseren spør du meg.. Liker msn og mediaplayer også jeg da. Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 00:12, Junkfood Junkie skrev:[...]Kommer nok til å installere WinAmp også så jeg trenger egentlig bare et "videoprogram" Nyeste WinAmp3 viser også videofiler. Eneste du trenger tror jeg er codec fra http://www.divx.com DivX playern fungerer ypperlig også. IE ser jeg ingen grunn til å bytte. Outlook (ikke Express) er helt fenomenal med alle muligheter. (Kontakter & synkronisering til mobiltelefon). Det finnes vel et program idag som er kompatibelt med MSN, ICQ, IRC og litt av hvert. Husker ikke hva det heter derimot. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Nei, må si meg enig med resten her. IE ser jeg ingen grunn til å bytte ut.. heller ikke media player. Outlook, derimot, er en pest og en plage, og bør vekk (Dette fordi jeg har brukt Netscape Messenger hele mitt liv ). MSN er også bare irriterende, så sant du ikke faktisk bruker det til noe. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 En god grunn til å bytte ut IE (og outlook) er de stadige sikkerhetshullene som avdekkes. Selv bruker Mozilla 1.1 med et nydelig skin kallt littlemozilla. Jeg kan være enig at IE generellet er en god browser, men Mozialla er jaggu ikke dårlig det heller. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 00:08, GeeZuZz skrev:Hvis du ikke engang vet om programmer som skal erstatte disse programmene, så er det vel ikke nødvendig å erstatte de? Hør hør! Jeg skulle til å si det samme. Første jeg tenkte når jeg så tittelen på innlegget. Hvis du vil bli kvitt 'MS-dritten', innstallèr et annet OS da! Ikke klag over at MS er så dårlig når du fremdeles bruker det frivillig! Men at IE er så dårlig, det er jeg ikke enig i GeeZuZz. Fortell meg hvorfor Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 11:42, enmannen skrev:Jeg må si jeg digger IE.. Har bare prøvd Opera og Netscape som alternativ, men disse viser omtrent halvparten av web-sidene feil. Så hvorfor bytte ut den når den fungerer kjempefint? Nå finnes det sider som bare IE og har problemer med å rendre rett og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå