Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefaling til server?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel anbefale Suntrider alliance side. "Stort" norsk guild der som har vært hjelpsome for meg :) De har akkurat startet med MC/Zul Gurub og er i dytten, men sier nok ikke nei til flere norskinger :thumbup: Hørte and dwarf priest er foretrukket, men warriors funka også :ohmy:

Ellers er jo Emerald Dream horde siden et flott sted å starte, mange hjelpsome folk der og ;)

Lenke til kommentar

haomarush er min anbefaling, et sykt effektivt bwl guild der, carpe noctum, og mange guild som er i oppstarten av mc/zg osv som bl.a. afterlife hvor jeg er medlem. De rekkruterer lowbies til og med ;) , men er nok rogues/warriors og trenger healers.

Lenke til kommentar

Kan trygt anbefale Lightning's Blade. Den er oppgitt til å være "medium populated", lagger lite, så å si aldri nedetid bortsett fra ved server maintenance/patcher, en del nordmenn og skandinavier generelt (basert på hva jeg har sett, hørt og de jeg har spilt med). Tror serveren ble startet opp i september.

Lenke til kommentar
Alt anna enn Daggerspine er fint.

5395308[/snapback]

Hvis du synes daggerspine er en dårlig server så vet du fryktelig lite om hva som er en dårlig realm. På Daggerspine finner man AV hver dag, 0-5min AB-kø og en ganske grei horde-alliance ratio. Greit nok, er en del kø, litt laggspikes osv, men det ofrer jeg gladelig for å ta turen i AV og AB når jeg vil, samtidig som at jeg kan finne ekle gnomer i world pvp.

Jeg spilte på Silvermoon i den verste tida (er riktignok litt bedre nå), der var det 80-20 (satt på spissen) ratio mellom alliance og horde og store køer hver kveld. Kombinert med halvannen time bg-kø, ingen AV og en overbelasted instance-server som sikret 1k+ ping i BWL er Daggerspine barnemat i forhold.

Vil ikke anbefale noen å velge Daggerspine som ny server, den er allerede full. Tror kanskje jeg vil anbefale Sylvanas som server... Temmelig lite køer, og sånn passe mye folk.

Lenke til kommentar
_IKKE_ Ravencrest!

5386714[/snapback]

Enig med den!

5386718[/snapback]

Why? pga laggingen? :p

5395346[/snapback]

Jeg spiller på ravencrest og jeg merker ikke noe lagg der. ligger mellom 60 og 120ms så og si hele tiden... Er noen ganger i måneden det kan lagge litt. Vet ikke hvordan det er på alliance siden der dog.. Men har jo Axemen og de andre gutta der :p

Lenke til kommentar
Alt anna enn Daggerspine er fint.

5395308[/snapback]

Hvis du synes daggerspine er en dårlig server så vet du fryktelig lite om hva som er en dårlig realm. På Daggerspine finner man AV hver dag, 0-5min AB-kø og en ganske grei horde-alliance ratio. Greit nok, er en del kø, litt laggspikes osv, men det ofrer jeg gladelig for å ta turen i AV og AB når jeg vil, samtidig som at jeg kan finne ekle gnomer i world pvp.

Jeg spilte på Silvermoon i den verste tida (er riktignok litt bedre nå), der var det 80-20 (satt på spissen) ratio mellom alliance og horde og store køer hver kveld. Kombinert med halvannen time bg-kø, ingen AV og en overbelasted instance-server som sikret 1k+ ping i BWL er Daggerspine barnemat i forhold.

Vil ikke anbefale noen å velge Daggerspine som ny server, den er allerede full. Tror kanskje jeg vil anbefale Sylvanas som server... Temmelig lite køer, og sånn passe mye folk.

5395650[/snapback]

Klapp igjen..Arveh spiller i Daggerspine aka Laggerspine :p (bare kødd ^^ ) men poenget hans var jo at han ønsker ikke flere folk, dermed mer kø om kveld

Lenke til kommentar
Klapp igjen..Arveh spiller i Daggerspine aka Laggerspine tongue.gif (bare kødd ^^ ) men poenget hans var jo at han ønsker ikke flere folk, dermed mer kø om kveld

Forstod forsåvidt det da men, er så lei av folk som klager over en server som etter min mening er tilnærmet perfekt. Men sant som du sier, vi trenger aboslutt ikke mer folk! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...