akristina92 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei. Skal starte (enda) en ny char nå, og lurer litt på hvilken server jeg bør spille på. Jeg skal starte på Alliance sida, og vil helst ha en server som ikke er ALT for full, og inneholder for det meste folk som kan oppføre seg. Takk. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kan vel anbefale Suntrider alliance side. "Stort" norsk guild der som har vært hjelpsome for meg De har akkurat startet med MC/Zul Gurub og er i dytten, men sier nok ikke nei til flere norskinger Hørte and dwarf priest er foretrukket, men warriors funka også Ellers er jo Emerald Dream horde siden et flott sted å starte, mange hjelpsome folk der og Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 haomarush er min anbefaling, et sykt effektivt bwl guild der, carpe noctum, og mange guild som er i oppstarten av mc/zg osv som bl.a. afterlife hvor jeg er medlem. De rekkruterer lowbies til og med , men er nok rogues/warriors og trenger healers. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Anbefaler Balnazzar... si ifra når du er lvl 20-30, så møter du min glade ud i duskwood... Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 _IKKE_ Ravencrest! 5386714[/snapback] Enig med den! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) homorush gogogogogo edit: eller neptulon, greie folk der så langt. Endret 5. januar 2006 av geedoo Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 noen som vet om shadowmoon lagger? Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kan trygt anbefale Lightning's Blade. Den er oppgitt til å være "medium populated", lagger lite, så å si aldri nedetid bortsett fra ved server maintenance/patcher, en del nordmenn og skandinavier generelt (basert på hva jeg har sett, hørt og de jeg har spilt med). Tror serveren ble startet opp i september. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvis du vil logge på wow, og være sikker på at du er inne på servern om ca 30min, da er Burning Blade plassen for deg!(Hvis den ikke er nede da) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Alt anna enn Daggerspine er fint. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 _IKKE_ Ravencrest! 5386714[/snapback] Enig med den! 5386718[/snapback] Why? pga laggingen? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Kan anbefale Vashj. Spiller Alliance der selv, og trives veldig bra der Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Alt anna enn Daggerspine er fint. 5395308[/snapback] Hvis du synes daggerspine er en dårlig server så vet du fryktelig lite om hva som er en dårlig realm. På Daggerspine finner man AV hver dag, 0-5min AB-kø og en ganske grei horde-alliance ratio. Greit nok, er en del kø, litt laggspikes osv, men det ofrer jeg gladelig for å ta turen i AV og AB når jeg vil, samtidig som at jeg kan finne ekle gnomer i world pvp. Jeg spilte på Silvermoon i den verste tida (er riktignok litt bedre nå), der var det 80-20 (satt på spissen) ratio mellom alliance og horde og store køer hver kveld. Kombinert med halvannen time bg-kø, ingen AV og en overbelasted instance-server som sikret 1k+ ping i BWL er Daggerspine barnemat i forhold. Vil ikke anbefale noen å velge Daggerspine som ny server, den er allerede full. Tror kanskje jeg vil anbefale Sylvanas som server... Temmelig lite køer, og sånn passe mye folk. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ahn'Qiraj ble startet opp kl. 2000 ikveld (06.01.06). Folket der vet jeg ikke noe om ennå. Det er en ikke en migration server, men en hvor alle startet fra 1 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 _IKKE_ Ravencrest! 5386714[/snapback] Enig med den! 5386718[/snapback] Why? pga laggingen? 5395346[/snapback] Jeg spiller på ravencrest og jeg merker ikke noe lagg der. ligger mellom 60 og 120ms så og si hele tiden... Er noen ganger i måneden det kan lagge litt. Vet ikke hvordan det er på alliance siden der dog.. Men har jo Axemen og de andre gutta der Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Alt anna enn Daggerspine er fint. 5395308[/snapback] Hvis du synes daggerspine er en dårlig server så vet du fryktelig lite om hva som er en dårlig realm. På Daggerspine finner man AV hver dag, 0-5min AB-kø og en ganske grei horde-alliance ratio. Greit nok, er en del kø, litt laggspikes osv, men det ofrer jeg gladelig for å ta turen i AV og AB når jeg vil, samtidig som at jeg kan finne ekle gnomer i world pvp. Jeg spilte på Silvermoon i den verste tida (er riktignok litt bedre nå), der var det 80-20 (satt på spissen) ratio mellom alliance og horde og store køer hver kveld. Kombinert med halvannen time bg-kø, ingen AV og en overbelasted instance-server som sikret 1k+ ping i BWL er Daggerspine barnemat i forhold. Vil ikke anbefale noen å velge Daggerspine som ny server, den er allerede full. Tror kanskje jeg vil anbefale Sylvanas som server... Temmelig lite køer, og sånn passe mye folk. 5395650[/snapback] Klapp igjen..Arveh spiller i Daggerspine aka Laggerspine (bare kødd ^^ ) men poenget hans var jo at han ønsker ikke flere folk, dermed mer kø om kveld Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Klapp igjen..Arveh spiller i Daggerspine aka Laggerspine tongue.gif (bare kødd ^^ ) men poenget hans var jo at han ønsker ikke flere folk, dermed mer kø om kveld Forstod forsåvidt det da men, er så lei av folk som klager over en server som etter min mening er tilnærmet perfekt. Men sant som du sier, vi trenger aboslutt ikke mer folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå