MysticoN Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hello.. jeg sliter med at jeg får Blåskjerm VELDIG ofte, har lakt inn windows 4-5 ganger denne uken.. ja jeg har formatert c: (ikke quickformat) hver gang. det er 2 typer blåskjermer jeg får.. den ene er Kernel_stack_inpage_error og den andre husker jeg ikke:( hver gang jeg får blåskjerm hører jeg at en HD starter opp. spinner opp eller noe.. Har tenkt tanken på at HD kan være defekt.. men tror likavel ikke det. finnest det et slags program som tester mine HD om det er noen feil på de.. sliter sikkerlig mye her no.. takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Stop 0x00000077 or KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR The Stop 0x77 message indicates that a page of kernel data requested from the paging (virtual memory) file could not be found or read into memory. This Stop message can also indicate disk hardware failure, disk data corruption, or possible virus infection. Jeg tipper hardware-problemer siden du har fått det flere ganger. Kanskje noe med minnet? Prøv å koble fra og til alle enhetene på hovedkortet (inklusive minnebrikkene) for å se om det hjelper - det kan tenkes at noe ikke sitter som det skal. Endret 5. januar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg vil anbefale deg å laste ned / brenne ut / kjøre Memtest for å prøve å finne ut om det er minnet som lager problemer for deg. I de fleste tilfellene er det minnet, men det trenger ikke å være det, så da må det mer avansert feilsøking til for å luke ut problemet. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ultimate boot CD, har jo diverse prog som kan teste harddisk for sektorfeil blant annet, prøv. http://www.ultimatebootcd.com/download.html Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 takker for alle svar.. jeg har vert inne i kabinettet og sjekka om ALT var koblet slik det skal være.. siden jeg har lakt inn windowns for et par dager siden så vil jeg ikke få dette for fult før et par dager no.. det kommer og går som julenissen:p bare litt oftere.. hehe skal ta bilde av den andre bluescreen'en jeg får.. så dere skal få se den oxo.. var noe med Machin... husker ikke helt som sakt et litt dumt spm på slutten her.. kan dette være virus? har lastet Trend Micro (Trial) siden jeg fant et par virus på Houscall.. men fant ikke noe der.. og klarte ikke å fjerne de på Housecall.. og jeg vet seriøst ikke hvordan jeg skal komme meg inn i safemode på windows for tiden.. F8 funka ALLTID før. men med ny MB mitt kommer det opp et Boot device window.. kunne tenke meg å ta en fullscan i safemode:) Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hvis ikke F8 funker så er det vel bare å bruke reset knappen til du får valget sikkerhetsmodus Endret 5. januar 2006 av Ravenlord Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 får vel gi det en sjangse til da:) funk ikke så bra i går.. men tror dere at det kan være noe med windows cd'en min? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 har kjørt ram test.. etter nesten 10 timer fant jeg ut at dette er en test som ikke stopper av seg selv.. så jeg tror den har testet rambrikkene lenge nokk. Dette sier vel at det ikke sant noen feil på ram.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 kan det være noe med windows plata min? kanskje det er en "feil" på den? sitter med winxp pro med SP2. og den er 672Mb.. er det normalt? synest selv at det hørtest litt lite ut.. men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå