Gå til innhold

den største critten du har hørt om?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Største critten jeg har hørt om, og sett bilde av, er på rundt 12000.

5385979[/snapback]

link gjerne screenshot

Gode gamle execute, før Enrage nerf og Bloodthirst Change

amagad1jc.jpg

5386014[/snapback]

glemte deg ;) link gjerne.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
jeg har også lest at warriors er på all-time critt-top. Om det var før eller etter nerf aner jeg ikke.

5386838[/snapback]

Må ha vært i betaen det. Da var det ikke noe problem for en fury warrior med grønt gear å critte 2500-3000..

Edit: på slam og heroic strike ja. execute kunne critte for over 10k som dere ser :!:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Må ha vært i betaen det. Da var det ikke noe problem for en fury warrior med grønt gear å critte 2500-3000..

Edit: på slam og heroic strike ja. execute kunne critte for over 10k som dere ser

Ja hehe...sikkert beta.

Selv på lvl 60 som jeg er nå. warrior. Det største crit'en jeg har hatt med var 2240 med execute på en av mobsa i SM, da var jeg nær lvl 60 om jeg ikke var 60. Det var med truesilver champ. Og stort sett grønn armor.

Men nå som jeg bare har blått utstyr og med en tanke bedre våpen har jeg vært oppunder samme crit på lvl 55+ mobs, men tror ikek jeg har slått meg selv med 2240 i crit enda. Får ta en tur til SM å slå rekorden hehe.

Lenke til kommentar

ja hehe funny at du nevner MS. Så forleden at MS critsa mine ofte var rundt 1k i Uldaman. Det er 200 mer enn med mitt tidligere sverd (truesilver champ), men ellers noenlunde lik armor osv. Men jeg har jo også aleksander øksen som det står om i thottbot at er skapt for MS-specca warriors:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...