Måhadetbaremåhadet Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei, jeg har akkurat kjøpt ny pc og har 2 praktiske spørsmål: 1) Har noen tips om hvordan man deler f.eks c partisonen opp i 2 slik at man kan ha back-up filer på den nye? evt gratis program som fikser dette? 2) Da jeg kjøpte maskinen kjøpte jeg også en krysset nettverkskabel for å overføre filer(musikk, bilder, dokumenter, filmer) fra den gamle pc'en til denne. Puttet denne inn i nettverks"sloten" i begge maskinene men ingenting skjedde, fant ingen kontakt mellom pc'ene. Er det noen tips om hva å gjøre. Win Xp Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 1) http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;313348 2) http://hjelp-pc.no/html/modules.php?name=N...=article&sid=45 Lenke til kommentar
Måhadetbaremåhadet Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Problemet er at jeg ikke fikk med noen av installasjonscdene til pc'en. Skal se om jeg ikke finner et enkelt verktøy som kan hjelpe meg å splitte c partisonen opp. men takk for svar Lenke til kommentar
bojo2 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Problemet er at jeg ikke fikk med noen av installasjonscdene til pc'en. Skal se om jeg ikke finner et enkelt verktøy som kan hjelpe meg å splitte c partisonen opp.men takk for svar 5386074[/snapback] Partisionmagic Lenke til kommentar
Måhadetbaremåhadet Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Partisionmagic 5386166[/snapback] tror jeg bare fant en prøve versjon som ikke lar meg splitte harddisken, jeg går gjennom alle stegene men når jeg trykker fullfør skjer ingenting + klikker jeg på c: kan jeg ikke klikke alternativet "split" (eller noen andre komandoer). Tips om hvor jeg kan finne full versjon? Lenke til kommentar
bojo2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Partisionmagic 5386166[/snapback] tror jeg bare fant en prøve versjon som ikke lar meg splitte harddisken, jeg går gjennom alle stegene men når jeg trykker fullfør skjer ingenting + klikker jeg på c: kan jeg ikke klikke alternativet "split" (eller noen andre komandoer). Tips om hvor jeg kan finne full versjon? 5393026[/snapback] Serials finner du på www.andr.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå