Lurifaksen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Skjønner ikke helt det der. Har laget noen regler, der epost mottatt fra kontoene skal flyttes til mapper. Men dette funker bare av og til! Noen ganger flytter den mailene med en gang slik den skal, men andre ganger bare blir mailene i inboxen, hel til jeg går inn i regelveiviseren og trykker "kjør nå" manuelt. Noen som har peiling på hvorfor reglene bare funker noen ganger? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Argh.. ingen som vet? Det er liksom ganske irriterende... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Det er fortsatt like irriterende... Virker som den driter i reglene annenhver gang jeg starter outlook. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jeg bruker samme klient og har en regel på at alle fra Hardware.no skal inn i en mappe ved navn Hardware.no og en annen som sier at all mail fra de gitte addressene skal slettes for godt (Spam). Hvordan har du valgt reglen? Hva ber du regelen gjøre? Er det samme avsender som kommer inn i innboksen hver gang? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Jeg har to kontoer hos home.no. Jeg har laget en mappe til hver av disse kontoene. Jeg har laget regler som sier at alt som blr mottatt med kontoen X blir flyttet til mappen X. slik at disse to kontoene separert fra hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå