ostenxx Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei! Jeg har fått i oppdrag å skaffe en ny mobil til min mor. I og med at jeg ikke har peiling på mobil må jeg rett og slett spørre dere. Følgende kriterier må tilfredsstilles: - helst være uten abonnement - max 2000 kr - fornuftig design med gode (synlige) taster og display - enten ir el. blåtann - noenlunde bra batteritid - støtte for mms - kamera Fra før av har hun djuce kontant fra telenor mobil. Jeg har ved flere tilfeller prøvd å forklare at det finnes mer prisgunstige abonnementer ute på markedet, men det virker som om hun fortsatt vil ha kontantkort. For å si det slik; hun lader mobilen med "1000 kr i saldo for 500 kr- tilbudet". Dette holder ofte i over et år Med andre ord er vel de reelle alternativene til abonnement kontantkort fra tele 2 el. chess, men på grunn av hennes ekstremt lave mobilbruk ser jeg lite grunn til å skifte til abonnement for å få billigere mobil. Det vil hun uansett tape på. Så har dere forslag til en brukbar mobil så kom med dem. Jeg har sett litt på ulike kamskjellstelefoner fra Samsung, men det er vanskelig å vite nøyaktig hvem som duger el. ikke. Lenke til kommentar
zand Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Foreslår disse to modellene: - Nokia 6101 - Sony Ericsson Z520i Begge koster i underkant av 2000 (på nettet). 6101 har IR, mens Z520i har både IR og BT. 6101's fordel er at den har radio. Ellers er telefonene ganske like. Av de to har 6101 størst og best taster. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ville foreslått 6101 jeg og. Min mor fikk den til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå