Gå til innhold

D600: Nytt simkort = bedre batteri

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Samsung D600 rett før jul. Hadde Combitel abonement, men porterte til Nonstop. Men dette tredde ikke i kraft før 2. januar. Frem til da brukte jeg combitel simkortet.

Ladet fullt opp telefonen, men syntest batteriet var forferdelig dårlig. 8-10 timer så var det batteriet tomt. Dermed bestemte jeg meg for å dra på elkjøp denne uken når jeg hadde tid. Men mandag kom altså dagen hvor jeg skulle sette inn det nye simkortet fra telenor. Og vips batteriet fikk straks MYE bedre kapasitet. Batteriet var tomt i går kveld. Så jeg satt det på ladding i natt og tok den av kl 05:00(natt) når jeg dro på jobb. Har brukt telefonen en god del i dag, men fortsatt er batteri indikatoren på max.

Noen som har vært borti det samme? Ser hvertfall ut som jeg slipper å levere inn telefonen

Endret av kefirgut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart om simkortet ikke har noe med dette å gjøre. Batteri kapasiteten var elendig frem til jeg byttet simkort. Batteriet er fortsatt på max . Tok telefonen av ladding i går natt/morgen 05:00.

Men så lenge telefonen har bra kapaistet er jeg såre fornøyd. Ikke noe er bedre enn det.

Lenke til kommentar

Snodig...

Men virker som batteriet blir litt bedre etterhvert, men virker også som det har noe med Firmware på telefonen å gjøre. For har hørt at de som ikke her D600E (med edge) har bedre batterikapasitet enn den med Edge men edge'n kan ikke sluke så mye strøm? Er mest sansynlig noe med firmwaren tror jeg.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...