fxwz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Skaffet en sparebøssse for noen dager siden, og har den på pulten min på klasserommet i skoletiden. Så lagde jeg denne, men er litt usikker på om hvorvidt det der er lovlig da. Anyone? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du er ærlig om hva som kommer til å skje med pengene, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du kan vel snart sette deg ned på Carl Johan med bøssa og tigge etter penger til country-plater Vil nok tro den er lovelig, ja, Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tør du å ha den i klasserommet da? ^^ Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Joda, når jeg er på klasserommet så. Etter skoletid så er den med meg eller en venn hjem. Dessuten så tror jeg ikke at ei bøsse blir stjelt uten at en av de 40 i klassen merker det, hvis de ikke blir enige om å kødde da seff. Når jeg skriver at jeg tenker å skaffe data, da mener jeg bilder og ting som er på hjemmesider. Bare så det er sagt, samt legge ut leksene mine:) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Så lenge du er ærlig så er det ikke noe galt med det der nei. Stå på. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er tigging lovlig nå da? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er tigging lovlig nå da? 5385972[/snapback] japp. løsgjengerloven (om løsgjengeri, betleri (tigging) og drukkenskap) ble opphevet ved nyttår. så det er lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå