Loomy Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 ..mer spesifikt LCD-skjerm-delen av prisguiden. Har sterkt savnet mer "avansert" info om skjermene som: Høydejustering Pivot Evt. andre justeringsmuligheter Om den har innebygde høyttalere Til en viss grad kunne det også være greit å få vite (og kunne ta et avansert søk etter) hvilken type panel (TN, IPS, etc.) skjermen har Just my 2 cents Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei, Dersom skjermen har høyttalere så skal det for de fleste, i alle fall nyere, modeller oppgis antall og antall watt. Se for eksempel BenQ FP71E+. Dette ble innført for en liten stund siden, men jeg har dessverre ikke rukket å gå gjennom alle skjermene og oppdatere - det er MANGE Paneltype er det dessverre få produsenter som oppgir, så det er vanskeilg å få inn Ellers har jeg nortert med forslagene og skal se hva jeg får til. Er det noen av de du vil ha søkbare også? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Høydejustering ville jeg likt å kunne søke på. For mange (spesielt profesjonelle brukere) kan det også være greit å kunne søke på pivot-funksjon. Endret 5. januar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Enig i det, høydejustering er veldig kjekt å kunne søke på. Finnes så mange modeller som mangler det. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Når du er ferdig med det, hadde det vært flott om du kunne endre litt på søkekriteier på prosjektor. Velg avansert, og du merker raskt at det ikke kan bli så mye mer avansert. :Link: Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Paneltype, selv om dere ikke alltid har den, hadde vært svært interessant å ha med. Den sier jo veldig mye om kvaliteten på farger, kontrast, etc. Mao bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ja om det er snakk om PC skjermer så er det nok det. Er det snakk om LCD tv'er så har panelet mindre å si da bildebehandlingen i tv'en utgjør en mye større forskjell for bildekvaliteten. Lenke til kommentar
omegaV8 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Har bare en ting å si gjør en kjempe jobb. Bruker HW.no hver dag .. flere ganger om dagen. SUPER SIDE. Endret 11. mai 2006 av omegaV8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå