Fjøslukt Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Har fått et tilbud om å kjøpe en 3 år gammel skjerm (Philips Brilliance 21B) til 1000kr. Det er en 21".. Det en eneste negative, er at den har noen riper i glasset, men til ingen hindring sier eier.. Er d mulig å få riper vekk og er dette er bra kjøp? Mvh Frank Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 får å fjerne små riper i glass bruker tu tannkrem (ja jeg tuller ikke), får større riper vet jeg ikke hva du skal gjøre... om der er et bra kjøp vet jeg ikke, du vet jo ikke hvor store riper det er i den... Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 selv kjøpte jeg en hyundai 21" for vel 2 år siden for 2700,- .. så en philips for en tusing er ingenting å utsette på. si ifra hvis du ikke kjøper den.. jeg vil definitivt ha den. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har selv et par riper i min skjerm (midt på), men de er faktisk ikke så skjemmende som det kan se ut, og vanligvis tenker jeg ikke engang over det... Ang. tannkrem, hjelper det på antirefleksbehandlede-(skjerm)flater? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Prøv med finkornet våtslipesandpapir, 1200++, bruk godt med vann og slip vekk det øvre laget som ofte er antirefleksjons belegg Dypere riper da må du trå til med maskin, slipepasta og en rondel av stoff. Har selv fjernet riper på skjermer med den måten. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 tannkrem fungerer som en slags polering, "tetter igjenn riper", men jeg er desverre for trøtt til å garantere at det fungerer på antirefleksbehandlede-(skjerm)flater, men om det ikke fungerer er det jo bare å vaske det av igjenn... :smile: *GJEESP* Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det finnes også et stoff som du tørker over med og så skal det tørke. JEg husker desverre ikke hva det heter. Hvis du går til en glassmester (kanskje bilverksted) så kan de sikkert hjelpe deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå