Martin Klemp Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Har hørt fra noen at det er dumt å ha for mange vifter i kabinettet? Er dette på noen måte sant, utenom det at det faktisk bråker med mange vifter da...?? Endret 4. januar 2006 av Martin Klemp Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vifter = strøm, bråk(ikke nødvendigvis) og vifteplasser ...eller ikke noe. Er jo egentlig ikke dumt med for mye vifter hvis det er bra luft flyt i kabinettet og det er nok plass, + at viftene blir plassert best mulig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er nok begrenset hvor mange vifter du får plass til i kabinettet, så jeg tror ikke at det er fare for at du har for mange. Men pass på at de blåser riktig vei. Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 yess.. har hørt så mye pess når det gjelder detta her. Takk for svar Ser jeg på bladene på vifta om jeg har satt den riktig vei eller ikke? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Ser jeg på bladene på vifta om jeg har satt den riktig vei eller ikke? 5385198[/snapback] Er det ikke bare å se på hvilken side klistremerket er plasser i midten? (den siden klistremerket er, er der det blåser ut) Endret 4. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Skal ha meg dette kabinettet http://lian-li.com/Product/Chassis/M_C_PC-6X_S_PC-60.htm ... Er det ikke bare å gå til denne siden da? og se hvilke vifter som skal blåse ut og inn? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 I det kabinettet er viftene plassert slik at de to nede i front suger inn luft, og de to andre suger ut luft... Fordi varmluft stiger så derfor blir det praktisk å plassere viftene slik... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Den er er så sjuk,farlig for både dyr og mennesker :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå