Mollin Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Noen som har lest alvfolket? Jeg er egentlig ute etter de "gamle" heftene. med farger og greier. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har lest de på biblioteket... Der har de noe som ser ut som noe elgammelt av de Lillehammer btw Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Alvefolket er en av favorittegneseriene mine Har de 3-4 første bladene av den første norske utgivelsen, også har jeg begynt å samle på svart-hvitt pocketbøkene som har blitt utgitt i det siste, pluss "Elfquest Archives" som blir utgitt i USA av DC Comics. "Elfquest Archives" er en super måte å oppdage Alvefolket på, alle de gamle seriene har fått oppdaterte farger og samlet i fine samlebøker ^_^ Har blitt utgitt 3 archives allerede, og alle står i bokhylla bak meg. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg kjøpte de første heftene når de kom her i Norge. Tipper jeg har ca 15 stk. På den offisielle hjemmsiden for serien Alvefolket er det lagt ut 6 gratisfortellinger. http://www.elfquest.com/gallery/OnlineComics2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå