kaffi Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Som tittelen sier, jeg lurer på hvilke programmer jeg kan skaffe til en SXG75 mobil, feks til symbian er det en drøss med brukelige og ubrukelige program, finnes disse tol en slik telefon? Brew OS eller hva det het? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 I følge molna skal SXG75 ha linux Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 vel Molona har også sagt: molna17/03-2005 : 07:33 For å slå det fast en gang for alle SXG75 OS: Siemens SXG75: UI: BREW uiOne Skjermbildene fra SXG75 er mest et 'mockup', de vil bli kraftig forandret til lansering. og det er det jeg har lest flest plasser. så vi får vel se ? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jaja, da er det bare å vente. Er ikke lenge til den kommer heller. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Beklager spurte i feil post. *Slett* Endret 8. januar 2006 av Apple Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå