Archeron Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) driver og leter etter en laptop til skolen (og må jo bare innrømme det; spilling!). har en desktop som stående hjemme, så jeg er ikke avhengig av å ha verdens raskeste lappis, men jeg må jo alltids kunne spille litt... jeg har etterhvert kommet frem til denne, Asus A6V, som et godt alternativ. den har liksom det jeg hovedsaklig trenger, rimelig bra skjermkort til lappis å være (såvidt jeg har skjønt), ok ram (oppgraderes nok fort), passe harddisk (har nok harddisk-plass på desktop'en, så størrelsen er overhodet ikke avgjørende). har også widescreen, som jeg har veldig lyst på av en eller annen grunn... så kom jeg over denne, Toshiba Satellite M70-144. Den har hakket bedre skjermkort, 128mb i steden for asus's 64mb, og litt annen minnekort-leser. Asus har integrert webcam og mic, som er veldig kjekt selv om det sikkert ikke er verdens beste. Ellers ser jeg ikke mye forskjell. Noen som har erfaringer med disse to, eller en av de? edit: begge maskinene har S-videoutgang ja? på netshop står ikke asus'en oppført med mer enn en vga-utgang, men dette er vel bare vanlig analog skjerm-utgang? komplett.no har den oppført med s-video... Endret 4. januar 2006 av Archeron Lenke til kommentar
adis Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Trur ikkje du gjer noko galt i å velga nokon av dem. Eg personlig ville gått for Asusen, pga Webcamen, micen og vist eg ikkje tar feil så får du med mus og bæreveske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå