Gå til innhold

Anbefaling av fotoprinter?

Anbefalte innlegg

Skal nå gå til innkjøp av en fotoprinter. Har lyst til å ordne litt med bildene selv, samt håper jeg at dette skal gjøre mine kostnader rundt foto noe billigere (alternativ til fremkalling gjennom nettbutikk).

Har kikket litt rundt og lest en del tester. Går nok helst for en Canon-skriver og A4, men er svært usikker på hvilken modell jeg skal velge. Håper noen har gode erfaringer der ute, slik at jeg kan ta et valg. Til nå ligger jeg vel an til å velge IP8500, noen som har konkrete erfaringer med denne skriveren?

Kom gjerne med andre forslag. Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal nå gå til innkjøp av en fotoprinter. Har lyst til å ordne litt med bildene selv, samt håper jeg at dette skal gjøre mine kostnader rundt foto noe billigere (alternativ til fremkalling gjennom nettbutikk).

Har kikket litt rundt og lest en del tester. Går nok helst for en Canon-skriver og A4, men er svært usikker på hvilken modell jeg skal velge. Håper noen har gode erfaringer der ute, slik at jeg kan ta et valg. Til nå ligger jeg vel an til å velge IP8500, noen som har konkrete erfaringer med denne skriveren?

Kom gjerne med andre forslag. Takker for hjelp!

5385047[/snapback]

Ta en titt på Pixma 6600D. Rimeligere enn 8500, men "bare" 6 patroner. Derimot 1picoliters dråper, ergo dobbelt så høy oppløsning som 8500. Dessuten kan den enkelt brukes helt uavhengig av PC. Bruker også de nye 5 og 8-serie patronene som gir bedre farger og holdbarhet. Likt som 8500, har den også duplex.

Sjekk: http://www.canon.no/for_home/product_finde.../PIXMA_iP6600D/

Tommy.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...