dolbyac3 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 heisann fikk ny regning fra avidi trondheim med et lite brev.... de hadde gjort noen små endringer i kontrakten fra 1.10.02, hvor jeg forstår det slik at det ikke er tillatt med Peer to peer "server tjenester"... samt at de forbeholder seg retten til å overvåke nettet for å forhindre misbruk... peer to peer nettverk er jo som kjent kazaa og liknende... har de lov til dette?? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ja de har lov til det. Men en ting, slik du skriver det så tolker jeg det slik at du ikke har lov å sette opp en P2P *server* (f.eks en Direct Connect hub), men du kan bruke P2P clienter som KaZaA Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 23:00, dolbyac3 skrev:heisannfikk ny regning fra avidi trondheim med et lite brev.... de hadde gjort noen små endringer i kontrakten fra 1.10.02, hvor jeg forstår det slik at det ikke er tillatt med Peer to peer "server tjenester"... samt at de forbeholder seg retten til å overvåke nettet for å forhindre misbruk...peer to peer nettverk er jo som kjent kazaa og liknende...har de lov til dette?? Hvorfor skal ikke ISP'en din ha lov til det? De kan pålegge deg bortimot hva som helst, men du trrenger da ikke være kunde der hvis du syntes betingelsene er urimelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå