darkness| Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er jo ikke noe grunn til å bli forbannet hvis den nye partneren din smitter deg uten å vite om det selv. En viktig tommelfingerregel er uansett å få seg sjekket når du får deg en ny partner (før dere har sex). Seksuelt overførbare sykdommer bør i hvert fall ikke være noe særlig tabu, og klamydia er vel egenltig ikke noe ekkelt å tenke på (hvis du da ikke er tolv og redd for å vaske din egen tiss). Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har ingen erfaringer med kjønnssykdommer, så jeg veit ikke helt hva man skal gjøre...jaja...*trøtt*. Uansett. De fleste tolvårige gutter vasker tissen sin, darkness| Vil jeg tro iallfall. Er så godt som 17, jeg, men. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Noen som har fått sopp infeksjon før? 5490077[/snapback] Det der er bare ekkelt. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Heller sopp på snoppen en anna drit.. Men har ikke hatt noe av det der Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hakke hatt noen. Fjellvettregel #5: Vær rustet mot uvær og "dårlig føre" selv på korte turer. Ta alltid med ekstra dong og det utstyret som "fjellet" krever. For lengre turer, husk spade! Bedre føre var enn sår på pikken har. Endret 25. januar 2006 av Feh Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har ingen erfaringer med kjønnssykdommer, så jeg veit ikke helt hva man skal gjøre...jaja...*trøtt*. Uansett. De fleste tolvårige gutter vasker tissen sin, darkness| Vil jeg tro iallfall. Er så godt som 17, jeg, men. 5492866[/snapback] Har da ikke så mye med tissevasking å gjøre da. Er vel kjønnsykdommer vi snakker om, og de kan du ikke akkurat fjerne med en kjapp dusj. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har ingen erfaringer med kjønnssykdommer, så jeg veit ikke helt hva man skal gjøre...jaja...*trøtt*. Uansett. De fleste tolvårige gutter vasker tissen sin, darkness| Vil jeg tro iallfall. Er så godt som 17, jeg, men. 5492866[/snapback] Har da ikke så mye med tissevasking å gjøre da. Er vel kjønnsykdommer vi snakker om, og de kan du ikke akkurat fjerne med en kjapp dusj. 5494626[/snapback] Var ikke meg som nevnte tissevask, det var darkness| ... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Wobokel oppretter virkelig mange fine tråder, eller hva? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Wobokel er min helt når det gjelder å opprette tråder Har selv ikke hatt noen kjønnsykdommer. Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Fikk klamydia av forrige dama etter vi hadde vært sammen ett år. vi er ikke sammen lenger. 5385402[/snapback] kjip den. Klamydia har jeg hatt, pisset ild. 5385483[/snapback] Hva skjer når du har klamydia? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Har ikke hatt noen kjønnsykdomer *bank i bordet* Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) EDIT: haha, hadde visst svart nøyaktig det samme før.. Endret 23. februar 2006 av lperik Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har ikke hatt noen, og håper ikke jeg får noen heller Men noen som kan forklare meg gonore? Dette er visst den verste har jeg hørt Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 gonoré, dryppert, smittsom kjønnssykdom fremkalt av gonokokker, som forårsaker betennelse i urinrørets og kjønnsorganenes slimhinner. Symptomer: svie ved vannlating og grønngul utflod fra urinrøret; hos kvinner mindre fremtredende symptomer. Behandles med antibiotika. Enhver med mistanke om smitte plikter å la seg undersøke, behandle og unngå smittespredning. Mao, ikke noe som du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå