bebbetufs Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hei. Overskriften sier vel alt. Hva gjør disse mappene så lenge jeg har en clean install? PfT Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Mitt forslag vil være: Ingenting. Men jeg liker ikke å si 100% på sånne spørsmål hvis jeg skulle forårsake dommedag lissom. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Jeg skjønner poenget. :smile:Takk. Jeg tror heller ikke de gjør noe spesielt, men du vet den usikkerheten gnager.... Er det noen som har et litt mer selvsikkert svar? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 de katalogene der er rollback kataloger som dukker opp etter du har installert sikkerhets fikser og service packs, sletter du dem så kan du ikke avinstallere fixene eller sp'en. skader ikke systemet om du fjerner dem, men har du plass så bare la dem ligge i fred. du har kunnet alternativt ved install av fix/sp'n klikket på 'dont backup' haken og du har sluppet å få dem katalogene, men da uten mulighet å avinstallere fix/sp'en. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Det var noe sånt jeg tenkte meg at de var til.Da avventer jeg til jeg har fått enda litt mindre plass å gå på. Får vi se om det blir format c: eller om jeg ikke har kjøpt meg brenner så blir de slettet. Takk for kjappe svar Bernhard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå