Torjus Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hei, hvor mange bokser lakk brukte du til utsiden av kabinettet? Pusset du mye ned først? Hvor mange lag lakket du og hvor mye kostet alle lakken til sammen? Vurderer selv å lakke et trekabinett jeg skal lage i svart. EDIT: Et spørsmål til: Hvordan har du festet sidene? Bare med lim? eller har du brukt skruer også, elns? Endret 23. juli 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 brukte rundt 40 bokser med lakk. 40x40 = 1600kr pusset ned etter hvert strøk med lakk og fortsatte og pusse. Side dørene er festet med skruer i hvert av hjørnene Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Kabinettet er nå ferdig, jeg har selv gitt opp i å få lakkingen noe bedre. Kan si jeg er nesten helt fornøyd med kabinettet. Har vørt kjekt å drive på med det. Tmolberg - out! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Ny update ute, sjekk den ut! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6932202 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Najs najs! Veldig bra lakkering BTW Og fine bulginknapper, hvordan har du koblet spenning på dem? Jeg syns foresten at PSUen din fortjener seg et strøk lakk Hvilket paralelport PCI kort er det der? bruker jo ikke være invendige pins på det. Edit: Hvorfor har du ikke stealthet DVD brenneren? Endret 25. september 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Knappene er bare koblet rett til hovedkortet, husker ikke hvilken spenning de går på da men Parallelport kortet er: Sunix 4079T : http://www.sunix.com.tw/it/en/Product_Deta...a_id=34&sid=366 Hvorfor jeg ikke stealtha dvd rommen: er usikker på hvordan jeg gjør det, samtidig så tror jeg at det ikke hadde blitt noe særlig mye penere, men du vet jo aldri kanskje jeg finner ut at det er værdt et forsøk ^^. EDIT: Jeg synes selv psuen ikke trenger et strøk lakk, dette er da fordi den er skjult, ingen kommer til å se den med lokket på, men såklart det hadde sikkert sett fett ut med blå/svart lakkering på det. Tmolberg Endret 25. september 2006 av tmolberg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er bare å lodde på undersiden av den originale "eject-knapen" test med en binders til du får kortsluttet pluss og minus. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 er egentlig veldig skeptisk på og stealthe cd rommen, cd rommen er aldri presset inn og det er ikke akkurat mye plass, tror det er mindre enn 1 mm igjen så tviler på at det blir noe av det. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Think outside of thebox Du skal/må jo ta av frondekslet anyways Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 mja du har nokk rett der, vi får se hva jeg får til ^^ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fiks bedre kabelstrømper og få de helt ut på ledningen hvis du skjønner Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 skal se hva jeg kan gjøre, faren min var skeptisk på strømer fordi da måtte vi ta ud selve ledningen av kontakten, men ska se på saken tmolberg Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal ikke være problem å stealthe cd rom, bare skru av alt foran og puss litt på skuffen slik at du kan ha på en lakkert trebit der som går i ett med fronten Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Yay har fått spons fra HCS, fikk sleeving kit. Skal få psuen til å se bedre enn Chase sin whahahah håper jeg da Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 hvilken type plater brukte du? har selv tenkt å lage kabinett men er usikker på korleis material eg skal burke.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Brukte 5-6?mm finer mener jeg å huske. Det begynne å bli en god del siden. I fronten brukte jeg 3mm for å kunne bøye det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå