Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, hvor mange bokser lakk brukte du til utsiden av kabinettet? Pusset du mye ned først? Hvor mange lag lakket du og hvor mye kostet alle lakken til sammen? :p Vurderer selv å lakke et trekabinett jeg skal lage i svart.

EDIT: Et spørsmål til:

Hvordan har du festet sidene? Bare med lim? eller har du brukt skruer også, elns?

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Najs najs! Veldig bra lakkering BTW ;) Og fine bulginknapper, hvordan har du koblet spenning på dem?

Jeg syns foresten at PSUen din fortjener seg et strøk lakk :yes:

Hvilket paralelport PCI kort er det der? bruker jo ikke være invendige pins på det.

Edit:

Hvorfor har du ikke stealthet DVD brenneren? :scared:

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar

Knappene er bare koblet rett til hovedkortet, husker ikke hvilken spenning de går på da men :p

Parallelport kortet er: Sunix 4079T : http://www.sunix.com.tw/it/en/Product_Deta...a_id=34&sid=366

Hvorfor jeg ikke stealtha dvd rommen: er usikker på hvordan jeg gjør det, samtidig så tror jeg at det ikke hadde blitt noe særlig mye penere, men du vet jo aldri kanskje jeg finner ut at det er værdt et forsøk ^^.

EDIT: Jeg synes selv psuen ikke trenger et strøk lakk, dette er da fordi den er skjult, ingen kommer til å se den med lokket på, men såklart det hadde sikkert sett fett ut med blå/svart lakkering på det.

Tmolberg

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...