tmolberg Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Woohooooo har fått LCD Displayet mitt, har tegnet opp till hull av psu hull, hovedkort brett og andre ting så mer kommer til og bli gjort idag Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nice! Blir fint detta. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) UPDATE! Har nå mottatt lcd display, vannkjølings deler og noe pc utstyr som ble bestilt har også tatt bilder av noe lignende hvordan kabinettet kommer til og se ut husk det skal være vindu på venstre side Bilder av LCD Displayet Sporene til selve buen Litt mer bilder av det ' Skjermkortet mitt , med stock kjøler men denne skal byttes ut med en zalman gpu blokk PSUen, faren min drev her på og målte litt så bilde ble litt dritt her ser du minne brikkene mine, har satte på noen revoltec kjølere, mest for looken men men Jaja dette var alt for denne gang, kommer sikkert mer update snart. Hva synes folket? Endret 19. januar 2006 av tmolberg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Så bra ut det der Fått noe tekst på lcd'et? buen ple pen den da Hba skal gjøres med pcu, lage ny boks til den i tre? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 gidder ikke og lage ny boks til psuen pga du kommer ikke til og se psuen engang og nope har ikke fått noe bilde ennå dette er fordi jeg ikke har kjøpt kontroller kortet ennå, fikk pakken fra Hong Kong idag og fikk ikke tid til og stikke innom HCS.no, regner med jeg får stikka innom imårra kommer til og svi i lommeboka, kommer sikkert til og kjøpe noe extra dill dall jeg ikke trenger men slik er jeg bare har også btw sendt mail til Vendur.no ang sponsing. eneste jeg spurte om var 1 eller 2 SilenX vifter for og få mest mulig støysvak pc Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 fordi snekkern sitt virket bra til både vannkjøling/style/skjuling av evt kabler. EDIT: Designet til snekkern virket også veldig nice. en extra grunn til at jeg velger snekkern sitt design er at fantasien min ligger på circa 0 edit: hadde dissen ^^ 5384886[/snapback] Det er helt greit å bruke mitt kabinett som mal om du ønsker det Det eneste er at det kabinettet nesten forfølger meg på godt og vondt,vet ikke hvor mange hundre henvendelser jeg har fått av folk som lurer på div ting Men stå på . Noen nevte at kopi ikke ble så godt motatt, vel det handlet vel om en som hadde lagt det ut et annet sted som sitt eget, og så sa jeg vel en gang at jeg så det som en fordel om de som kopierte la litt egen fantasi med også Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 jupp har lagt til en del av min fantasi og men men når de ser den ferdige pakka kommer de sikker til og bli imponert, men men har nå laget 4x buer for og få til denne buen men nå har jeg endelig fått det til. har nesten klart og drepe meg selv, FRES ER VELDIG FARLIG ^^. kan ta bilde av det som skjedde når du prøver og gjør 2 ting om gangen mens du holder en fres i gang Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Skal nå på skogstur (son komf/ borgerlig komf tur) så det kommer ikke til og bli gjort så veldig mye akkurat denne helgen, skal spør faren min om han gidder og gjøre noe mens jeg er borte Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Froesten hva med å kjøpe noe støydempingsmatter på hcs.no? da eliminerer du jo en god del støy Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 nja vet ikke helt, er dyrt og jeg driter ikke penger men kanskje vi får se, btw har komt hjem fra turen og er helt DAU sliten ^^ men men kanskje jeg får gjort noe idag og Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hehe, trur jeg skal se litt nærmere på de mattene Klikka.. Men håper du får gjort no da Sånne konf.turer er kjeie, var i Kragerø ei uke, bare kristengreier.. Og jeg ekke kristen engang, men det var gøy ellers da ^^ Stå pÅ! Øyvind Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 OT: Komf turen var FORFÆRDELIG, vi ble behandla som flykninger ( det var poenget) måtte gå og gå og bli både fristet og det væste var og drive på med faens armhevinger når di skrek, Why do you want go to Hemingene eller noe sont dritt, fikk SÅ JÆVLA LYST OG BARE arrrhhh denge hue av en av de ^^ men jaja nokk om det On Topic: Går ut i garasjen nå for og jobbe litt Lenke til kommentar
eirich Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det er helt greit å bruke mitt kabinett som mal om du ønsker det Det eneste er at det kabinettet nesten forfølger meg på godt og vondt,vet ikke hvor mange hundre henvendelser jeg har fått av folk som lurer på div ting Men stå på . Noen nevte at kopi ikke ble så godt motatt, vel det handlet vel om en som hadde lagt det ut et annet sted som sitt eget, og så sa jeg vel en gang at jeg så det som en fordel om de som kopierte la litt egen fantasi med også 5468112[/snapback] Jeg tenker det er det kabinette jeg hadde tenkt å lege en gang dere prater om.. Jeg sa aldri at det var min ide.. men jeg tenkte ikke direkte på snekkernsitt kabinett, men det var nok i underbevistheten. Måtte bare si det.. Men over til saken.. dete kommer til å bli pent.. gleder meg til update.. Stå på Endret 22. januar 2006 av eirich Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 UPDATE Har nå fått gjort litt og kabinettet begynner og ligne på noe Lite Overall picture, viser selve "rommet" hvor psu/radiator/vannpumpe skal være Driver her på og freser ut hullene til der kablene skal komme ut av og til hovedkortet og andre ting Hvordan det så ut etter jeg var ferdig skal tegne hvordan det kommer til og se ut Noe alla hvordan det kommer til og se ut, HUSK dette er bare en skisse ( ja den er dritt) Et till overall bildet Hvordan PSU og Radiator skal stå, radiator skal stå i eget rom for bedre kjøle effekter. vannpumpe skal stå i samme rom som psu men fant den ikke akkurat nå Anyway hva synes folket igjen da? stikker og legger meg nå Peace Out! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Blitt litt lite update i det siste men update kommer rett rundt hjørnet, har sendt mail til vendur.no om spons av 1-2x silenX vifter. Har også sendt mail til ELFA.SE om de kunne tenkt seg og sponse 2x brytere med lys inni. Som sagt update kommer snart, har begynnt og lime sammen kabinettet Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Update begynnt og bli tid med en update nå Har limt sammen selve "underdelen" og der hvor hovedkortet etc skal være. Har også limt på platen som skal ligge der buen er. Her viser jeg hvordan hovedkortet og alt skal ligge, husk det kommer til og være ryddigere når jeg er ferdig. alt skal sleeves med blå Beklager her for det dårliget bildet, klarte ikke og få til noe bedre men her ser du hvertfall LCD displayet oppe og går. Her ser du de 2 rommene ,note: i det nederste rommet skal det være 2 rom, et til radiatoren og et til psu/pumpe. Bildet som viser hvordan kablene kommer til og komme ut, den psuen som står der er ikke den jeg skal bruke, den jeg skal bruke har jeg forlenget alle kablene på (helvete så vondt i ryggen jeg hadde etter og ha loddet 80 punkter ) Buen: er ikke ferdig skal freses noe til på den. Hele forsiden skal være i et så har jeg valgt og bruke 3mm finer. Kjøpte 3mm finer etter hva han på treverket sa men det viste seg og være 4,5mm så må lage noen plater av 1,5mm, men jaja shit happens Litt inni hvordan det på en måte ser ut. ja vet at jeg ikke er verdens beste fotograf men men Nå hva synes folket da? bedre? hva kunne gjøres bedre? Hva er dårlig? Endret 6. februar 2006 av tmolberg Lenke til kommentar
ingridol Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei Lillebror! Dette ser Überbra ut! Glede meg te å konne følga med på prosjektet ditt her fra Hammerfest! Nå må du få ud fingen å legge ut någen nye bilder snart! Og husk å sei takk te din eminente far og! Glad i deg Kråka! Og husk... BigSista is watching! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Har ikke skjedd så mye her i det siste, dette er mest pga skole og sykdom som kommer og går, har nå blitt ferdig med cd/hdd racket, blir kommer asap. Skal nå gå ut i garasjen og skjære ut hullene til cdrommen og lcd displayet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå