Iceman22 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hei, dette problemet har jeg aldri hatt, men det begynte når jeg gikk over til 64bit Os. Dette kommer fram vær gang pcen starter: Til dere som ikke vet hva dette er for noe prg, det følgte med en sånt display med hovedkortet som viser temp osv også er det program til dette som jeg bruker av og til. Noen ider? Endret 4. januar 2006 av Iceman22 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Start opp i sikkermodus og logg inn som administrator(som meldingen sier). Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Gikk in på safemode, men da gikk det ikke logge seg in som administrator, er enig det går i windows 32bit versonen. Men på Vanlig modus nå så er jeg logget på som administrator! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Gikk in på safemode, men da gikk det ikke logge seg in som administrator, er enig det går i windows 32bit versonen.Men på Vanlig modus nå så er jeg logget på som administrator! 5384877[/snapback] Har du prøvd å starte programmet samtidig som du var logget inn som administrator? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Gikk in på safemode, men da gikk det ikke logge seg in som administrator, er enig det går i windows 32bit versonen.Men på Vanlig modus nå så er jeg logget på som administrator! 5384877[/snapback] Har du prøvd å starte programmet samtidig som du var logget inn som administrator? 5385158[/snapback] Jepp, gikk ikke det heller Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Du må skaffe en 64bit-støttet versjon av prgrammet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå