hanekam Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) hipp hurra, da gikk pc'en min ut av vinduet. gikk ut døra i går, og da jeg kom hjem 3 timer senere stod pc'en på, og peip som bare det. jeg skjønte ingen ting helt til jeg åpnet side døra på kabinettet. og så vann i bånn. cpu blokka mi i tt settet hadde begynt å lekke. hoved kortet cpu og ram ble ødelagt, fantastisk kjipt. alt var kjøpt på netshop. hva gjør jeg nå.. hadde et dfi lanparty nf4 sli-d, en amd 3200+ og 512 mb twinmos minne som alt gikk opp i røyk. har jeg rett til noen form for erstatning av netshop. siden produktet deres lakk som en sil etter 2 mdns bruk? hva gjør jeg nå? edit: ordna på språket skure. sorry mac var litt sur Endret 5. januar 2006 av simvik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det der var kjipt, jeg kondolerer på det sterkeste Over det til det du spurte om...du får bare prøve å sende en mail til netshop å høre hva de sier, om du får alt dekka, vet jeg ikke. Men kanskje du kan få kraftig avslag på de tinga som døde. Håper det ordner seg for deg. Endret 5. januar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 takker.. har sendt mail nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg krysser finger og tær for deg Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Prøvd å rense delene ordentlig med destilert vann eller elektrorens? Ikke sikkert de er døde vettu. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Trist simvik. Men kjøper man billig må man ofte betale dyrt. Det som også er litt trist, er språkbruket ditt. Det går vel an å moderere seg litt, selv om det går galt? Skjerpings. Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Trist simvik. Men kjøper man billig må man ofte betale dyrt. Det som også er litt trist, er språkbruket ditt. Det går vel an å moderere seg litt, selv om det går galt? Skjerpings. 5385607[/snapback] sorry var alt for sur egentlig, ordnet nå ehhe Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hvordan gikk det? fikk du noe? Arne Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 De har nok dessverre ikke noen plikt til å bidra med noe men du kan jo være heldig. Sjekk ev. også om du ikke kan få dekket noe av en eller annen forsikring du sikkert har, f.eks. innboforsikring el... Lykke til! Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 hvordan gikk det? fikk du noe? Arne 5389866[/snapback] laget en annen tråd i forumet for web shopper, netshop kom selv og svarte. tror jeg skal fp hjelp nå. håper detta ordner seg. for mer info les der. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=519017&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå