Articfare Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg hadde tenkt at vi kunne dele noen noveller og stiler du har laget hjemme, fra skolen osv, osv, som vi kan lese for oss selv (ikke for å jukse da)eller andre. Jeg selv har en på lager, må bare skrive den over til PC-en. Håper noen har da?! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Gjør leksene dine sjøl! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Denne tråden likte jeg. Skulle hatt litt mer aktivitet. Virker som folk ikke har lyst å dele stilene sine, da disse kan misbrukes av sløve personer som f.eks meg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nja, sexnoveller er jo greit nok det også. Ellers har man jo f.eks http://www.daria.no/skole. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Selv om tråden er fire måneder gammel så håper jeg ingen sender, eller at det kommer noen psycho aliens admin () og angriper og stenger posten. Jeg legger til en stil (heldags prøven min) som dere kan lese og sette en karakter på om dere vil?! Håper dere liker den... PS. kopier hele dritten i .txt dokumentet til enten word eller open office. Ny_Tekstdokument.txt Endret 19. april 2006 av Articfare Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er bare dumt å kopiere stiler. Lærere vil kjenne igjen språket ditt, og de vet når du ikke har skrevet en stil Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Hvorfor ikke bare bruke daria.no som en over her sa? =/ edit: jeg har selvfølgelig aldri gjort det.. Må uansett gjøre om litt på innholdet, for lærere ser hva som du har skrevet og ikke.. Endret 21. april 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Dessuten er nivået på 90% av daria (og liknende)-tekstene alt for dårlig. Veldig troverdig at noen kan levere inn en ungdomsskolestil, hevde at den ble gjort på vgs og at karakteren var 6... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå