sandalH Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei. Skal ha meg et nytt redigeringsprogram. Tenker på Vegas 6 eller burde eg gått for Vegas 3 e.l. ? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vegas 6 er et flott brukervennlig stabilt program (i motsetning til Studio 8... produktene). Har brukt det fra versjon 4 og brukervennligheten er like god i alle versjonene. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Grønn som jeg er i videoredigering fant jeg adobe premier pro 1.5 lettest å jobbe med. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 har faktisk fått meg adobe premier eg og! sjekk www.haraldbjellvag.com han bale masse på me adobe og vise fine filmar frå arbeide. Lenke til kommentar
torstein9009 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei. Skal ha meg et nytt redigeringsprogram. Tenker på Vegas 6 eller burde eg gått for Vegas 3 e.l. ? 5384578[/snapback] Jeg ville gått for vegas 4 eller 6, det er ikke så veldig stor forskjell på de to. Jeg har prøvd adobe premier pro å fant det litt vanskligere å jobbe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå