Kaeso Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg er lei av å finjustere på GTA III og så hørte jeg om Mafia spillet. Men jeg vil ikkje kjøpe det, for så å finne ut at det ikke funker. Grafikk betyr ingenting for meg, kan spille i 600 x 400 x 16 (er det ikke no sånt?)Det er gameplay som betyr no! Vil dette spillet funke på min data? 500 mhz 120 mgb ram Savage 4pro 20 GB.. (Betyr kanskje ikke no?) Kan jeg eventuellt laste ned en demo noen plass? Kom spillet i 98? Da bør det da funke.. ? Ble litt rotete dette men.. Hjelp! JEg kjeder meg!! :smile: Takk for alle eventuelle svar.. :wink: Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Mafia er just kommet ut. Fins ikke noen demo på det (etter hva jeg vet iallefall). Har ikke testa det selv, men har hørt rykter om at det er ganske krevende på systemet ditt, så jeg tror nok du skal holde deg unna det foreløpig. Beklager at jeg ikke kan gi deg et definitiv svar. Har som sagt ikke testa det selv ennå. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 snakker du om det mafia som akkurat kom ut, kan du bare glemme det. jeg ligger i 9-25 fps med all grafikk på det laveste og oppløsning er 400x et eller annet. (har man det lavere kan man ikke se skriften nemlig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå