pakke Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Eller bruk Smiths-metoden, patentert i USA i 1977. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Eller gjøre som Bruce Willis: <- Se linken også Endret 5. januar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 ok, takk for innslag. Får vel bare la det gå da....går nok sikkert fint (håper jeg). Vurdere å ha ganske kort hår når det skjer, rundt 3-4millimeter, som noen fotballspillerer har, er ikke det kult da? Irriterende dritt! Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 tips kan være og ikke gå konstant i trange hodeplagg som er veldig tette.... det kan fremskynde det... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 tips kan være og ikke gå konstant i trange hodeplagg som er veldig tette.... det kan fremskynde det... 5390405[/snapback] Nja, håravfall er genetisk betinget. Er vel høyst tvilsomt om noe som helst har innvirkning på at det skjer. (at hodet vokser gjennom håret altså) Hodeplagg er derimot essensielt om vinteren, da veldig mye av varmetapet foregår via hodebunnen. Har selv barbert skalle, og holdt på å besvime etter en tur til butikken i 15 minus uten lue. T'Weed Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 skinhead er og anbefalle... føles kanskje litt merklig? eg har ikkje prøvd det altså... her vokser og gror det som aldri før... Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 tips kan være og ikke gå konstant i trange hodeplagg som er veldig tette.... det kan fremskynde det... 5390405[/snapback] Nja, håravfall er genetisk betinget. Er vel høyst tvilsomt om noe som helst har innvirkning på at det skjer. (at hodet vokser gjennom håret altså) Hodeplagg er derimot essensielt om vinteren, da veldig mye av varmetapet foregår via hodebunnen. Har selv barbert skalle, og holdt på å besvime etter en tur til butikken i 15 minus uten lue. T'Weed 5390822[/snapback] men en lue er da heller ikke trang?? jeg tenkte mer på trange capser ol. og nei d kan kanskje ikke forårsake håravfall, men det sa jeg heller ikke. det kan derimot fremskynde det. har ikke dere menn merket at når dere går med jeans som kanskje er litt trange rundt låra at dere har mye mindre hår der( på innsiden av lårene) ?? det har kanskje mer med å gjøre at det er konstante gnisninger men men... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg tror det kan være lurt å begrense bruken av voks, gele og brylkrem. 5386899[/snapback] Yey, samme her! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hodebunnen har godt av å få litt luft, men dersom du mister hår pga for mye hodeplaggbruk, så tviler jeg på at det er varig. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Gjør som The Donald, hentesveis ftw! Håravfall kan skyldes mye, og i så ung alder skyldes det ofte stress, men da som håravfall litt over alt. En jeg var i forcen med (hadde ikke så mye hår uansett (2mm)) fikk hårtap pga stress og huet så ut som en globus. Stakkar kar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå