Gå til innhold

hår som blir borte på hodet, løsning?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting.

 

Jeg ser at nesten alle mister hår i en slaks halvsirkel på begge sidene av hodet, og få måne etterhvert.

Men er det en eller annen ting som forhindrer dette? Slik at det kanskje tar lengre tid? Eller i det hele tatt skjer?

De fleste får det etter man er 20år tror jeg.

Er det noe man bør passe seg for? Bruke mindre wax? Ikke ta sleik bakover, men heller la håret være der det kommer til å skje?

 

Noen forslag? :hmm:

 

edit: ikke det at jeg sliter med det. Men bare for sikkerhetskyld, når det en eller annen gang skjer.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange vidundermidler som lover gull og frodig hårvekst. Disse kurene koster som regel mange tusenlapper per år og gir i beste fall en god placeboeffekt.

 

Jeg tror ikke det er så mye annet å gjøre med det enn å la naturen gå sin gang og ta utfordringen om å skape en stilfullt frisyre/utseende ut fra situasjonen. Det å snaue seg, kombinere det med sjegg, stilige klær, briller osv kan gi et meget stilfullt image uten å måtte ha frodig hår. ;)

Lenke til kommentar

Den dagen jeg begynner å å få "måne" er det fram med høvelen.....da er det like greit å kvitte seg med alt på en gang :D Bedre å være "blank" på skallen, enn å ha hentesveis ihvertfall.

 

Håravfall starter tidlig i 20-årene, enten man vil eller ikke....eneste som varierer er mengden.

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det er noen løsninger som er verd å ta i betraktning mot hårtap. Det eneste du vil oppnå er at en eller annen "luring" får mer penger å bruke på piker vin og sang...

 

Begynte selv å miste hår tidlig i 20-årene, og da var det bare å investere i klippemaskin, og holde det kort.

Og dere trenger så absolutt ikke bekymre dere om damer, har ihvertfall ikke hatt noen problemer med det selv ;-)

Lenke til kommentar

Det finnes piller som virker. Men du må ikke smelle ett kvinnfolk på tjokken da. Gutter får en missdannelse av penis.

 

Vet ikke hvor dyrt det er.

 

Tror det finnes en snilllere pille mot arvlig håravfall.

 

 

Fikk selv hår på ryggen og viker som 17-åring. Men håravfallet har heldigvis stoppet ^^ (no pills :o )

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...