Singh tha king Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg lurer på en ting. Jeg ser at nesten alle mister hår i en slaks halvsirkel på begge sidene av hodet, og få måne etterhvert. Men er det en eller annen ting som forhindrer dette? Slik at det kanskje tar lengre tid? Eller i det hele tatt skjer? De fleste får det etter man er 20år tror jeg. Er det noe man bør passe seg for? Bruke mindre wax? Ikke ta sleik bakover, men heller la håret være der det kommer til å skje? Noen forslag? edit: ikke det at jeg sliter med det. Men bare for sikkerhetskyld, når det en eller annen gang skjer. Endret 4. januar 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Aksepter det...mitt tips Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kjøp deg en mopp, klipp av de frynsene og lim dem på hodet og si du har fargete dreads Seriusly, 16 år og mister håret faren din aldri fått hår han da eller dårlig hår i slekten?... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) nei nei nei, jeg har ikke mistet noe hår enda. Så bare en i en paralell klassen min som hadde fått måne, så jeg begynte å lure... Endret 4. januar 2006 av Singh tha king Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Da må det være no alvorlig da! Er han 16år gammel? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det finnes mange vidundermidler som lover gull og frodig hårvekst. Disse kurene koster som regel mange tusenlapper per år og gir i beste fall en god placeboeffekt. Jeg tror ikke det er så mye annet å gjøre med det enn å la naturen gå sin gang og ta utfordringen om å skape en stilfullt frisyre/utseende ut fra situasjonen. Det å snaue seg, kombinere det med sjegg, stilige klær, briller osv kan gi et meget stilfullt image uten å måtte ha frodig hår. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Den dagen jeg begynner å å få "måne" er det fram med høvelen.....da er det like greit å kvitte seg med alt på en gang Bedre å være "blank" på skallen, enn å ha hentesveis ihvertfall. Håravfall starter tidlig i 20-årene, enten man vil eller ikke....eneste som varierer er mengden. mvh Pantera Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Man kan også gjøre slik som Hulk Hogan gjorde da han fikk måne; fortsette å la håret være langt, og bruke hodeplagg for å skjule at man har måne. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Man kan jo se tøff ut selv om man er skallet.... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tror nok ikke det er noen løsninger som er verd å ta i betraktning mot hårtap. Det eneste du vil oppnå er at en eller annen "luring" får mer penger å bruke på piker vin og sang... Begynte selv å miste hår tidlig i 20-årene, og da var det bare å investere i klippemaskin, og holde det kort. Og dere trenger så absolutt ikke bekymre dere om damer, har ihvertfall ikke hatt noen problemer med det selv ;-) Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) er 19 og har allerede tydlige viker. Selv om det er mange "vidunderkurer", er det like greit å godta det. Endret 5. januar 2006 av hageby1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg tror det kan være lurt å begrense bruken av voks, gele og brylkrem. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har det stikk motsatte problemet, altfor mye hår på både hode (det er jo greit nok) og på kroppen.. og da snakker jeg ikke bare på brystet... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Det finnes piller som virker. Men du må ikke smelle ett kvinnfolk på tjokken da. Gutter får en missdannelse av penis. Vet ikke hvor dyrt det er. Tror det finnes en snilllere pille mot arvlig håravfall. Fikk selv hår på ryggen og viker som 17-åring. Men håravfallet har heldigvis stoppet ^^ (no pills :o ) Endret 5. januar 2006 av Veritas_ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tror det finnes en snilllere pille mot arvlig håravfall.5387018[/snapback] Finnes det håravfall som utvikler seg gradvis og ikke er arvelig? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvis du grer hårene fra sidene opp så ser det nesten normalt ut igjen :!: Lenke til kommentar
pakke Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er mange som får viker men ikke måne. Tror nok jeg også ville funnet frem klippemaskinen igjen hvis det skulle begynne å dukke opp en måne på skallen min. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Skal finnes kurer som virker. Men hvor vitenskaplig dokumentert dett er vet jeg ikke. Tror jeg ville latt naturen gått sin gang. Uansett kan det være greit å ta det opp med frisøren slik at han kan klippe det slik at det ikke syntes så godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå