Rage_Hunter Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja spørsmålet står egentlig i tittelen, jeg lurer på om at de spillene jeg har til X-Box kan kjøres på Live på X360. Jeg har store ambisjoner om å kjøre premium x360 snart Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja spørsmålet står egentlig i tittelen, jeg lurer på om at de spillene jeg har til X-Box kan kjøres på Live på X360. Jeg har store ambisjoner om å kjøre premium x360 snart 5384465[/snapback] Ja det kan dem. så sant de funker på xbox 360.. sjekk på lista her. http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardco...tygameslist.htm Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jepp Spill Halo 2 på live på 360en min så det ryker går fint det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det eneste som er kjedelig på 360 er at ikke alle spill emuleres helt riktig, som f.eks Halo 2. Noe av teksturen blir ofte rart.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heldigvis er jo emulatordelen ren software, så det meste av bugs vil vel bli fikset etterverdt som vi kommer inn i det nye året. Får vi håpe Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heldigvis er jo emulatordelen ren software, så det meste av bugs vil vel bli fikset etterverdt som vi kommer inn i det nye året. Får vi håpe 5384954[/snapback] Ja, heldiggriser dere, som slipper å vente på att spillene skal bli bug-frie. Dere får de istedet litt tidligere så de kan patche de senere! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Slik får du støtte for gamle Xbox-spill på Xbox 360 (www.xbox360.com) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heldigvis er jo emulatordelen ren software, så det meste av bugs vil vel bli fikset etterverdt som vi kommer inn i det nye året. Får vi håpe 5384954[/snapback] Ja, heldiggriser dere, som slipper å vente på att spillene skal bli bug-frie. Dere får de istedet litt tidligere så de kan patche de senere! 5384980[/snapback] Dette var strengt tatt bare skrevet om emulatoren, har ikke vært borti noen store problemer med de andre spillene jeg har.PC-spill er nå strengt tatt litt tyngre belastet på patche-delen enn hva konsollspill er. (logisk nok) Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Yes! Da slipper jeg kjøpe en ny x-box bare for å spille live Jeg har en *kremt* ikke fult original x-box som dere sikkert forsto Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vet dere når den skit-lista der oppdateres eller? Er jo bare piss som kan brukes per dags dato. Få på ssx on tour og fifa 05. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Xbox..ikke X-box 5385754[/snapback] Perfeksjonist Vi mente da vel begge det samme og forsto hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå