Krismix Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har hatt min k750i et halvt aar, behandlet den veldig pent (ikke en ripe), men begynner aa bli dritt lei at joysticken til stadighet ikke funker.. Noen som har noen erfaringer med garanti-reklamasjon ang dette.. jeg vil jo paastaa at telefonen er helt ubrukelig uten en fungerene joystick og derfor boer det repareres uten kostnad for meg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 kompis av meg har hatt sin k700i på reperasjon pga joysticken.. og han fikk det på garantien etter nesten ett år, og han får nå snart ny telefon.. så tror det ja Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har hatt samme problem og kommer til å kreve en reperasjon hvis det ikke blir bedre snart. Lenke til kommentar
storemao Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg leverte min K700 inn etter ca 13mnd.. og fikk ny joystick på garantien Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Sålenge den ikke har fått noen støt eller andre typer skader går dette under både garanti og reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå