Smork Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hei! :!: Jeg har laget en ny hjemmeside til meg selv og lurer på hva dere syntes om den? BTW: Det er første gangen jeg noen gang lager en hjemmeside Link: http://www.smork.moo.no Endret 4. januar 2006 av Smorky Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Sånn innholdsmessig var det ikke så mye, men som det står over alt, "kommer snart". Designet var ikke så værst til å være første gang. Vet ikke helt konkret hva jeg skal sette fingeren på, men da får jeg nesten bare si meg fornøyd med den. Lykke til videre med siden. Endret 4. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Smork Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Nå har det kommet endel mere :!: Syns dere nå da ? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Designmessig var det meste greit nok. Ville nok hatt menyen et par-tre hakk større (måtte konsentrere meg for å se hva som sto), og gjort noe med skillelinjen mellom hoveddelen og høyrekolonnen (med poll). Lenke til kommentar
Nicci Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Først og fremst bytt farge på teksten din og så kan du øke størrelsen på menyen, men ellers er sida god den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå