morra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei, jeg kommer med dette flaue spørsmålet: Hvordan åpne en Tundra Workstation? Den er ikke av nyeste type. Noen forslag? Mener da om Tundra pc-er har noen spesielle metoder for å åpnes på eller lign. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Helt sikkert noen skruer, men har du i det hele tatt sett på kabinettet? er ikke vanskelig.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hehe... satt og så på det i en halv time uten å skjønne en dritt. MEN jeg fant ut at jeg ikke trenger å åpne det allikevel Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kan du ta noen bilder rundt kabinettet (med fokus på høyresiden (sett bakfra) og bakenden)? Da er det mye lettere for oss å hjelpe deg Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kan du ta noen bilder rundt kabinettet (med fokus på høyresiden (sett bakfra) og bakenden)?Da er det mye lettere for oss å hjelpe deg 5386350[/snapback] Enig, men er det ingen skruer? på en kamerat sitt kabinett er det noen slike duppeditter av plastik som man trykker. Mulig du har noe lignene. Lenke til kommentar
morra Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Kan du ta noen bilder rundt kabinettet (med fokus på høyresiden (sett bakfra) og bakenden)?Da er det mye lettere for oss å hjelpe deg 5386350[/snapback] Kan du ta noen bilder rundt kabinettet (med fokus på høyresiden (sett bakfra) og bakenden)?Da er det mye lettere for oss å hjelpe deg 5386350[/snapback] Enig, men er det ingen skruer? på en kamerat sitt kabinett er det noen slike duppeditter av plastik som man trykker. Mulig du har noe lignene. 5388880[/snapback] MEN jeg fant ut at jeg ikke trenger å åpne det allikevel! 5385264[/snapback] Tråden kan stenges for å unngå misforståelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå