sindrejibb Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heihei... Har 2MB plass igjen på C:, den jeg har Windows på. Har to andre partisjoner i tillegg som jeg har rundt 50 GIG på hver tror jeg. Kan jeg flytte litt plass over til partisjon C? Altså, flytte 10 GB fra en annen partisjon. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vel du kan tømme temp-mappen, temporary internet files og cookies så får du nok fjernet en del. Ellers kan du flytte over filer fra "mine dokumenter". Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 partition magic fikser biffen - men jeg tror jeg ville vært ekstremt sikker på at det var nødvendig, og tatt solid backup først. Sånne ting kan lett ende i ulykken. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg anbefaler at du er forsiktig med Partition Magic. Hvis den låser seg under slike prosesser, så mister du alt innhold på partisjonen(e) den holder på med. Derfor bør en partisjon tømmes før du endrer størrelsen på en partisjon. Jeg fikk bittert erfare dette selv. (broderen gjorde det da jeg var bortreist ) Men siden du har lite plass på systempartisjonen, så er det nok mye rot der også. Hvor stor er den? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Den er 10 gigabyte. Har visst lagt inn Norton, iTunes og noe flere programmer der. Men.. Hvis jeg sletter iTunes tror jeg jeg mister biblioteket mitt på iTunes, så jeg må legge inn alle på nytt igjen. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Som effikan foreslår, kan du flytte hele mappen dokumenter til andet drev. Alt du har liggende på C drevet av data har du selvfølgelig først flyttet hertil. Du højreklikker på mappen og velger egenskaper og flytt. Så er det bare å velge hvor den skal ligge. Du siger ja til at alt innholdet skal flyttes med. Hilsen tukols Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hvis musikkmappa er på windows partisjonen: http://www.ilounge.com/index.php/articles/...new-hard-drive/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå