fxwz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 En fyr på kontaktlista har slikt ett rullende nick, hvor bokstavene på en måte går rundt. Slik: Tor rTo orT Tor Og han skyrter sånn vannvittig, og snakker ikke med noen heller, så jeg får ikke kopiert nicket hans. Noen som har vært borti dette? PM er greit, så slipper vi at dette blir en farsott:P Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 fett. hvis det skal sendes PM får de fint ta å sende en til meg og Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvorfor vil man ha sånn? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvorfor vil man ha sånn? 5384308[/snapback] du sier noe. blir litt wwwwwwwwwoooooooooooooowwwwwwwww med det første, har alle det er det bare harry Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 herregud, skulle ønske noen kunne drepe alle kidsa som sitter med superlange nick som eventuellt ruller, jogger eller forsvinner.... død over msn drittunger! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 herregud, skulle ønske noen kunne drepe alle kidsa som sitter med superlange nick som eventuellt ruller, jogger eller forsvinner.... død over msn drittunger! 5384339[/snapback] la de brenne! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 gjør verden er tjeneste og la vær. smilende, hoppende, glorete, flashy, rosa dritt på msn er det mer enn nok av fra før. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Skal du ha noe annet enn navn/nick, bør det være noe gjennomtenkt. Smilies er fyfy. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) rosa dritt ? hva mer går det ann å ha enn nick og masse stygge smilier? edit: og masse tekst/smilie etter nicket Endret 4. januar 2006 av Wobokel Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 det jeg har nå er: *juanito* (og som tekst under) If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death... dette ved siden av et sexy bilde av en svett chuck norris Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Da har jeg fikk jeg løsningen via PM, og siden det er slik at jeg må legge inn en såkalt plug-in greie, så dropper jeg å teste det. Takker for svar. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Da har jeg fikk jeg løsningen via PM, og siden det er slik at jeg må legge inn en såkalt plug-in greie, så dropper jeg å teste det. Takker for svar. 5385178[/snapback] hvilken pluggin greie? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 det jeg har nå er: *juanito* (og som tekst under) If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death... dette ved siden av et sexy bilde av en svett chuck norris 5384824[/snapback] Hadde sletta deg på flekken. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 herregud, skulle ønske noen kunne drepe alle kidsa som sitter med superlange nick som eventuellt ruller, jogger eller forsvinner.... død over msn drittunger! 5384339[/snapback] Kill them all! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Stenges da temaett hører inn under programvare og befinner seg langt ut på viddene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg