phenomenon Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hei Kan det oppstå problemer (ev. noen med erfaringer) hvis jeg skal bruke dette skjermkortet på en pc fra Høsten 2000. (667mhz 256mbsdr) Ev. prob med kompatibelitet? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 skal vel fungere det... :smile: Lenke til kommentar
phenomenon Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 tja... men det er ikke noe dette kortet krever som en eldre pc ikke har... ? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det er vel et kort som passer den maskinen bra. Men personlig ville jeg heller kjøpt et GF3 ti200. Mye bedre ytelse. Full Directx8.1 støtte og ikke så mye dyrere. Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 tror ikke det vil funke... har selv et geforce 4MX kort som ligger og samler støv. GeForce 4MX har ikke innebygget CPU og på grunn av det må din CPU da drive Geforce 4 MX kortet i tillegg og det blir for mye for de fleste maskiner under 1.2 GHz (Prosessoren går varm så fahn) jeg har en AMD Athlon 1GHz og har asus HK når jeg startet maskinen med GF4MX så sa HK "your AGP may Have a problem" (har snakkende HK :smile:)hvis jeg skal bruke GF4MX kortet mitt må jeg ha en Stooooor Vifte som kjøler CPU en, ulempe: maskinen blir mer ustabil:( mvh HemiCuda Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Lol.. Mitt Abit Geforce4 MX420 AGP rokker på min gamle Athlon 650Mhz, med 192MB PC133, 6.4GB HD og 4/4/24 Sony brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå