Mr.Graham Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Etter å ha oppgradert programvaren på Palm Tungsten C, vil ikke Wi-Fi fungere lenger. Er det noen som vet hvorfor og hva man kan gjøre med det? Oppdaterte til siste versjon, verson 3.0. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hva er feilmeldingen? husk at alle wifiinstillinger har forsvunnet hvis du kobler deg til kryptert nettverk ol Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Problemet er rett og slett at jeg ikke får skrudd på Wi-Fi. Har forsøkt i Prefs, men den hopper bare til "off" igjen. Dessuten har MAC-adressen har blitt satt til bare nuller. Har forsøkt både hard- og softreset uten resultat, og begynner å bli litt frustrert... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hmm, antar at flightmode er avskrudd så da er det kanskje noen drivere som mangler? men det høres jo rart ut det også siden wlan er innebygget. Du kan jo prøve å sende en mail til palm da =) Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 hmm, antar at flightmode er avskrudd så da er det kanskje noen drivere som mangler? men det høres jo rart ut det også siden wlan er innebygget. Du kan jo prøve å sende en mail til palm da =) 5428085[/snapback] Skjønner det ikke jeg heller. Har prøvd mail til Palm, men de sier at jeg må sende den inn til dem. Håpet å slippe det, men skjønner etterhvert at jeg ikke har så mye valg. Noen som vet hvem som kan fikse sånt i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå