Archangel Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Er litt i tvil om hvilken jeg skal kjøpe av disse. Sleek er jo litt dyrere og har vel egentlig bare større lagringsplass og eventuelt litt bedre radio som + . Så at Micro var på tilbud til 1495kr hos Spaceworld, stod iallefall det i et reklameblad som jo er en bra pris. Et minus er jo at ingen av dem har en LCD fjernkontroll, trodde virkelig det siden mange Discman-spillere har det. Endret 4. januar 2006 av Archangel Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg hadde uten tvil valgt Zen Sleek. Lydkvaliteten og designet på den er jo formidabelt. Har du ikke bruk for mer enn 6GB (5GB) så er jo også Zen Micro en kjempespiller. Fjernkontroll kan forresten kjøpes som ekstra-utstyr fraktfritt fra Creative. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg ville også tatt Sleek, der får du mye mer minne for pengene 6 et nydelig design (kanskje se på Sleek Photo?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå