Dumbo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har problemer med instalasjonen av windows 2000. Den henger seg når den "Lagrer innstillinger".. Kan dette ha med RAM'en min å gjøre.. En stund siden jeg kjøpte PC'en og gikk da for billig og ikke kvalitet, kjører derfor NoName RAM. Burde jeg investere i ny RAM, i så fall hvilken type er bra. Kjører SDRAM, vil ikke skifte til DDR enda. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Nå vet eg ikke vilken hardware du har, Men når eg brukte win2k pro så likte os'et ikke Ata 66 kontrolleren, Eg måtte bruke ata 33. Når setupen var ferdig flyttet eg den tilbake til ata 66. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Eg skulle installere win2k (eller xp?) på maskia mi for ei godt stund sida. Den likte ikkje noname ram brikkene mine i allefall. For når eg nappa ut 2 stk noname brikker og lot Apacer brikka stå igjen gjikk det så fint så... Den klikka i "blå-dos" installeringen... under kopieringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå