tengel Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hva mener dere er den mest fremtidsrettede hovedkort-plattformen? Endret 4. januar 2006 av tengel Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heij.. vis du skal ha ett hovedkort som du vill ha lenge, og som er oppgradebart så ville jeg velge denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313874&cks=SPK har det selv, og synes det er ett kongekort Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Snakker du om bærbare datamaskiners hovedkort siden du har postet i 'Bærbare datamaskiner '-kategorien eller hovedkort til stasjonære? og snakker du om sokket når du sier 'fremtidsrettet platform'? Scotty Lenke til kommentar
tengel Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Snakker du om bærbare datamaskiners hovedkort siden du har postet i 'Bærbare datamaskiner'-kategorien eller hovedkort til stasjonære? og snakker du om sokket når du sier 'fremtidsrettet platform'? Scotty 5384141[/snapback] Ja jeg mener i stasjonære. fikk postet innegget feil...Og ja jeg mener sokkel.... Jeg har "sokkel A" nå, men har hørt at den er mer eller mindre på vei ut. Så jeg lurer litt på "Sokkel 939" Men jeg er litt dum på dette her så jeg trenger noen tips.... PS jeg vil overhode IKKE ha Intel.... Lenke til kommentar
tengel Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Heij.. vis du skal ha ett hovedkort som du vill ha lenge, og som er oppgradebart så ville jeg velge denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313874&cks=SPK har det selv, og synes det er ett kongekort 5384125[/snapback] [/quote Nei, jeg trenger ikke tips om et enkelt hovedkort. Men hvilken sokkel (plattform) som er mest fremtidsrettet.... deretter kan jeg plukke et hovedkort etter eget ønske... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Les mer om m2-sokket her M2 sokket vil bli lansert i 2006 og vil sakte(men sikkert) ta over 939. Så her er listen med sokket, nyeste øverst.. m2 939 754 Så hvis du skal kjøpe nytt så gå for m2 Endret 4. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå