Petterahl Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Fant et klipp på pcen som har ligget der en stund.. Er en kompis av meg som hopper på norefjell.. Han får rimelig bra lengde! hopp.wmv Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bestemorra mi hadde greid å hoppe lenger enn det der da Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bestemorra mi hadde greid å hoppe lenger enn det der da 5384110[/snapback] Men hun hadde antakeligvis ikke overlevd... Fett hopp! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bestemorra mi hadde greid å hoppe lenger enn det der da 5384110[/snapback] Men hun hadde antakeligvis ikke overlevd... Fett hopp! 5384127[/snapback] Det er en annen side av saken Lenke til kommentar
kristian_smart Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 pointet med det der da? var jo 1cm over bakken hele veien. stakkars slalom folk.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) her er film av første forsøke mitt på å hoppe over en corner i fjor. landa litt feil og mosa tryne ganske hardt i snøen så ut som en tomat i tryne ei stund etterpå. tryna og igjen på samme hoppe på en 540 et par dager senere, mosa tryna nedi igjen og slo kneet mitt no jævlig, da var sesongen over ski_p__skei_015.mov Endret 4. januar 2006 av Bushnell Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hehe bra hopp da.. ! virker som du skjønte at det skulle gå gæli ganske tidlig da.. (tenker på flaksinga) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Syns det var stilig å se på. Så ut som det ikke skulle gå så langt. Men så går det bare høyere og høyere. Var vel 20-25 meter eller noe? Edit: Til trådstarters film altså. Endret 4. januar 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvordan i huleste har dere fått så god fart der, letter ikke en gang når jeg kjører der jeg, selv om jeg kjører rett ned Lenke til kommentar
Knast Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvordan i huleste har dere fått så god fart der, letter ikke en gang når jeg kjører der jeg, selv om jeg kjører rett ned 5397230[/snapback] jeg tror vi snakker manipulasjon, for det var jo ganske vilt hopp også.. neida.. men greit hopp det.. ser en del fetere ut med høyde, er ikke så vilt hvis du svever langs bakken som når du føler du flyr over bakken også.. men så artig nok ut det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå