DE1 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Heisann! Som dere ser på bilde så begynner det å samle seg opp ganske mange tråder som jeg ikke lenger bruker (de trådene med markert rød ring er de jeg er interessert i og bruker)... Dette begynner å bli et problem da jeg ikke får sett de trådene jeg er veldig interessert i som alltid blir dyttet neddover og ut av listen. Er det mulighet for at vi kan ha vår egen "mappe" (slik som Mine innlegg, vis nye innlegg) altså et sted der vi kan legge de postene vi vil følge med på? (Noen som skjønte dette?) Bilde: ---> Link til større bilde <--- Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Du har noko som heiter Favoritter, der du kan leggje til og fjerne trådar du ynskjer å følgje med på. I IPB Default Skin ligg linken øverst, ved sida av Mine Innlegg. EDIT: For å leggje til ein tråd i Favorittar, trykker du her: Endret 4. januar 2006 av incanus Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Greit, men synes fortsatt det burde være mulig å renske opp i "Mine innlegg" Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det kjem du nok ikkje til å kunne gjere. Apedoktor har svart på dette før, her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516188 Edit: Retta ein liten feil som Dag-Erik påpeika... Endret 4. januar 2006 av incanus Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Du mente han moderatoren der? - Var ingen Ueland-innlegg der... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Oops, skreiv feil. Var apedoktor det der... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Oki, skjønner... Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg