Atomet Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Er det mulig å klare å leve i sølibat, og ikke tilfredsstille seg selv noen ganger? Hva ville skjedd om noen bega seg ut på dette? Ville de ende opp helt gal i hodet?, eller ville alt gått bra? Jeg tror at drømmene ville vært skikkelig våte, men det er jo bare en teori da? Er det farlig å ikke få tømt seg, kan man få alvorlige skader av det? Jeg ber dere mine venner, gi meg mer kunnskap om dette emnet, for jeg vet ikke hva som er riktig. Endret 4. januar 2006 av Atomet Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg elsker trådene dine. 5383935[/snapback] Om du blir seksuelt opphisset eller på hvordan måte du elsker dem, det har jeg ikke lyst til å vite. Jeg vil bare at vi skal holde oss til emnet å få klarhet i dette problemet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er vel mange som lever i sølibat..... Men ikke jeg nei, blir gal etter 3 dager Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Oppsøk klara-klok.no eller lignende og spør der. Forumet er ikke en seksual-undervisnings plass. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg