Gå til innhold

Er dette forumet en god plass å være?

Atomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

....Diskusjon.no VAR et av de best modererte, best organiserte....

5384374[/snapback]

Fixed. :)

5387822[/snapback]

Der er. Sammenlign med de fleste andre norske forum i en viss størrelsesorden..

Acolyt3: Syns ikke denne tråden er særlig unødvendig. Syns den er kos.

Og ellers: Hylo er missed. Hyggelig skrue.

Lenke til kommentar

Får altid hjelp, stort sett hyggelige folk, en god del lærdom og slipper alt søppelet som er på andre forum (les; VGD). OT-Baren er og forblir en fin kategori hvor det knapt går en dag uten at jeg kommer over tråd/innlegg som fortsatt forundrer meg. Hvordan folk kommer opp med alt som er her, for ikke å snakke om å faktisk poste det vil altid underholde meg.

PRS sørger for at jeg får utløp for mine politiske frustrasjon...

Moderatorjobben vil garantert gi meg grå hår før jeg er 30, spesielt å moderere her inne, men det er nå morsomt og det har gjort meg enda bedre kjent med ende finurlige sjeler her inne. Selv om enkelte nok har hengt opp bilde for å bruke som dart-blink

Kan også holde en litt mer løs tone, selv når man modererer, her i OT-Baren. Slipper å være alt for formell.

Og når man snakker om moderering så legg den Hylo diskusjonen død, ellers vanker det moderator juling og ytterligere øker sjangsen for at de grå hår snart kommer frem. De "norsk gramatikk wannabe lærerene" her inne som LarsP nevnte skaper nok migrene for meg allerede ;)

Lenke til kommentar
Og når man snakker om moderering så legg den Hylo diskusjonen død, ellers vanker det moderator juling og ytterligere øker sjangsen for at de grå hår snart kommer frem.

5388847[/snapback]

Hvorfor det? Det er jo tydelig at dette er et relevant spørsmål for om dette forumet er et hyggelig sted å være. Er det ikke det denne tråden handler om? Er det i mot forum-regelverket å mene at om det er bra å være her eller ikke er avhenig av en bruker?

Lenke til kommentar
Og når man snakker om moderering så legg den Hylo diskusjonen død, ellers vanker det moderator juling og ytterligere øker sjangsen for at de grå hår snart kommer frem.

5388847[/snapback]

Hvorfor det? Det er jo tydelig at dette er et relevant spørsmål for om dette forumet er et hyggelig sted å være. Er det ikke det denne tråden handler om? Er det i mot forum-regelverket å mene at om det er bra å være her eller ikke er avhenig av en bruker?

5388974[/snapback]

Det er off topic å gå inn på å diskutere en moderatoravgjørelse i denne tråd ja. Man kan gjerne påpeke om man savner noen, men når man går over til skitkasting og ber andre holde kjeft så går man for langt. Å tale nedlatende om andre brukere er også personuthenging noe som heller ikke er ønskelig. Om du fortsatt lurer på hvorfor diskusjon rundt hylo skal avsluttes (altså man kan gjerne påpeke om man savner noen eller ikke, men ikke begynne kjekling eller slenge drit om en bruker, enten vedkommende er utestengt eller ikke) så ta det på pm, slik man skal gjøre når noe blir moderert.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Ja, jeg vil si dette forumet har fått meg selv til å lære å kjenne, spesielt de siste ukene.

Når jeg hadde skrevet et innlegg, trykket "svar" og så har forumet plutselig gått ned i mellomtiden, det var da jeg fant ut hvor langt strikken min kunne strekkes før den røk. ;)

Vel, seriøst sett, så er er det en del informativt som skrives her, men også innimellom er det folk som farer med "guesswork" og slikt når det kommer til hardware o.l. Det kan være litt irriterende noen ganger. Det finnes også mennesker her som er uvurderlige kunnskapsbrønner, disse burde få noen slags virtuell "utmerkelse" e.l i det minste, hehe. Forumet trenger disse menneskene, og helst fler av dem. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...