Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Det er mye hyggelige folk her inne vel, det er det som gjør det til et bra forum. Men angående "så få stikker fra det", så er det mange brukere som har stukket fra det. Bare se på poster fra ett eller to år tilbake her i OT-baren, eller søppel som det het den gangen. 5385872[/snapback] Forklar deg dypere, og kom gjerne med eksempler 5385994[/snapback] Angående hyggelige mennesker, eller de som stikker? Treig respons det var på deg da ... Folk som stikker, eller har trappet ned mye: Allyse, bjaa, CFD, Dahle, Adawne, SirHartge, goophy. Hyggelige mennesker er det bare å se seg rundt her i OT-baren etter. Prøv å les i deppetråden, og se hvor hjelpsomme mange er. Les de gode og velargumenterte diskusjonene i PRS-delen. Le deg i hjel av Wobokels mange poster, eller la deg irritere av noen av de sarkastiske sjelene her. Endret 5. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er mye hyggelige folk her inne vel, det er det som gjør det til et bra forum. Men angående "så få stikker fra det", så er det mange brukere som har stukket fra det. Bare se på poster fra ett eller to år tilbake her i OT-baren, eller søppel som det het den gangen. 5385872[/snapback] Forklar deg dypere, og kom gjerne med eksempler 5385994[/snapback] Angående hyggelige mennesker, eller de som stikker? Treig respons det var på deg da ... Folk som stikker, eller har trappet ned mye: Allyse, bjaa, CFD, Dahle, Adawne, SirHartge, goophy. Hyggelige mennesker er det bare å se seg rundt her i OT-baren etter. Prøv å les i deppetråden, og se hvor hjelpsomme mange er. Les de gode og velargumenterte diskusjonene i PRS-delen. Le deg i hjel av Wobokels mange poster, eller la deg irritere av noen av de sarkastiske sjelene her. 5385999[/snapback] Sorry, litt treg i dag. Men alt du sier er jeg enig i God natt! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tja, jeg er vel her fordi forumet er godt befolket og allsidig som bare det. Lurer man på noe, er det alltid noen som har svaret eller samme spørsmålet. Jeg hater egentlig forum - men jeg er innom her mer enn nødvendig! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Utvikle personligheten? Bare se hvor hvor mye mer drittsekk jeg har blitt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Fint sted å være? Nei ikke egentlig. Blir vel mer vanedannende. Til slutt blir man hekta. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ikke gøy uten Hylo. 5384931[/snapback] He will be missed. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ikke gøy uten Hylo. 5384931[/snapback] He will be missed. 5387099[/snapback] Nei, det kan jeg ikke si. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 eller liker folk den homoerotiske stemningen som skapes av diverse personer? 5383873[/snapback] Er nok det ja. En god del folk her med bra humor. Og selvsagt mye kunnskap. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ikke gøy uten Hylo. 5384931[/snapback] He will be missed. 5387099[/snapback] Nei, det kan jeg ikke si. 5387118[/snapback] Kjeften! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeeez. He's banned. So what? He's not dead, you know. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) I testen av forumer (les hundegårder) hvor jeg prøver å provosere frem noe heftige diskusjoner, så er vinner dette stedet så langt Det virker som om mange her er noen utsultne diskusjonshunder da det stort sett holder med å kaste ut et lite bein for å lage et helvetes rabalder i hundegården. I love it Endret 5. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeeez. He's banned. So what? He's not dead, you know. 5387494[/snapback] I know lizzm. I´m really english. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Forumet ødelegger deg. Det bryter deg ned sakte men sikkert. De håpløse nerdene som aldri får seg noe skaper en homoerotisk felle som alle som ikke klarer og vende seg av med, til slutt går i. Slik bringer de arven videre, og til slutt klarer og skjule sannheten med at de ikke har rørt ei jente. Så, Atomet. Kom deg ut i verden du, sexfiksert som du er! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Forumet ødelegger deg. Det bryter deg ned sakte men sikkert. De håpløse nerdene som aldri får seg noe skaper en homoerotisk felle som alle som ikke klarer og vende seg av med, til slutt går i. Slik bringer de arven videre, og til slutt klarer og skjule sannheten med at de ikke har rørt ei jente. Så, Atomet. Kom deg ut i verden du, sexfiksert som du er! 5387693[/snapback] Hysj! Det er en del av den Store Planen! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeeez. He's banned. So what? He's not dead, you know. 5387494[/snapback] I know lizzm. I´m really english. 5387614[/snapback] Koz. Psssst: English er med stor forbokstav. Wünschen Sie dass ich sprache Deutsch, oder? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Men. Og dette er et stort men; Diskusjon.no er et av de best modererte, best organiserte, tekniske beste og hyggeligste forumene jeg har brukt. Noen klager på spam, heh, spam? Skal ikke nevne hvilke forum jeg sammenligner med, men diskusjon.no er ikke utsatt for utbredt spam. Et par unødvendige tråder, så så er det, men det irriterer meg egentlig ikke noe særlig. 5384374[/snapback] Som denne... Endret 5. januar 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ....Diskusjon.no VAR et av de best modererte, best organiserte.... 5384374[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Utvikle personligheten? Bare se hvor hvor mye mer drittsekk jeg har blitt 5386231[/snapback] haha...enig her ja Det er sånn at man kan ikke logge på pcen uten å ta en tur eller ti innom her så blir man ødelagt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har vel ca forumet i bakgrunnen uansett hva jeg driver med. Har bare blitt en vane, gjør ikke stort her igrunn. Det bare ble slik Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ....Diskusjon.no VAR et av de best modererte, best organiserte.... 5384374[/snapback] Fixed. 5387822[/snapback] Du kan jo ikke si det når han sier at det er det best modererte og best organiserte forumet HAN har vært på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå