Gå til innhold

Er dette forumet en god plass å være?

Atomet

Anbefalte innlegg

Føler dere at deres personligheter utvikler seg når dere tilbringer tid på dette forumet? Hva er det som er så spesielt at mange av dere tilbringer veldig mye tid her?, blir aromaen Deres renere av å utveksle meninger her? Føler dere i hjertet deres at forumet gjør dere til en bedre person. Men hva?, hva gjør dette forumet så populært, at så få stikker fra det?, er det kanskje de hyggelige moderatorene?. eller liker folk den homoerotiske stemningen som skapes av diverse personer? Personlig, er det humorbilde-tråden som gjør at jeg stadig kommer tilbake hit. Har dere en spesiell ting dere verdsetter ekstra mye her på forumet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker DEG, atomet :love:

Dine poster får meg til å le ut høyt mange ganger.

Ellers er det jo en gjeng vettuge personer her som har mye smart å komme med. Lærer faktisk en del av å lese det som blir skrevet her.

Lenke til kommentar
eller liker folk den homoerotiske stemningen som skapes av diverse personer?

5383873[/snapback]

Den er det mye av her ja...bare se i so4 :!:

Har alltid lagt merke til det :)

5383924[/snapback]

:lol:

Smiliene er fine, ja, mye finere enn diverse andre forum :love:

Grunnen til at så mange trekkes mot diskusjon.no er at diskusjon.no er det største norske forumet. (Jada, jeg vet om VG, men det er ikke et forum, det er besudling av forumnavnet, VG er en gjeng tåpskolter som bruker all tid på drittkasting :whistle:)

Men. Og dette er et stort men; Diskusjon.no er et av de best modererte, best organiserte, tekniske beste og hyggeligste forumene jeg har brukt. :)

Noen klager på spam, heh, spam? Skal ikke nevne hvilke forum jeg sammenligner med, men diskusjon.no er ikke utsatt for utbredt spam. Et par unødvendige tråder, så så er det, men det irriterer meg egentlig ikke noe særlig.

:love: diskusjon.no

Lenke til kommentar

Dette er ikke forumet å være om man har dysleksi, misforstår kategoriene eller ikke orker å hente frem norskboka hver gang man skal skrive et innlegg.

Det er så utrolig mange språkrunkere her inne som henger ut grammatiske feil kun for at de skal kunne sole seg i glansen som de nerdene de faktisk er.

Hejsan jeg hatr dere LOL! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, men det er også en drøss trivelige folk her, og mange med høye skills på diverse områder. Dette er vel Norges største forum? Og med det får en jo litt av både positive og negative brukere, det er ikke til å unngå :)

5384818[/snapback]

Norges største forum, selv om flisespikkere vil kalle VG.nos php-baserte kranglekanalting for et forum. Så VGD er vel norges største "forum".

Lenke til kommentar
Dette er ikke forumet å være om man har dysleksi, misforstår kategoriene eller ikke orker å hente frem norskboka hver gang man skal skrive et innlegg.

Det er så utrolig mange språkrunkere her inne som henger ut grammatiske feil kun for at de skal kunne sole seg i glansen som de nerdene de faktisk er.

Hejsan jeg hatr dere LOL!  :thumbup:

5384746[/snapback]

<------ :dribble:

:D

EDIT:

Jo flere innlegg som kan uttrykkes ved KUN hjelpen av smiley, jo bedre.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Det er mye hyggelige folk her inne vel, det er det som gjør det til et bra forum.

Men angående "så få stikker fra det", så er det mange brukere som har stukket fra det. Bare se på poster fra ett eller to år tilbake her i OT-baren, eller søppel som det het den gangen.

Lenke til kommentar
Det er mye hyggelige folk her inne vel, det er det som gjør det til et bra forum.

Men angående "så få stikker fra det", så er det mange brukere som har stukket fra det. Bare se på poster fra ett eller to år tilbake her i OT-baren, eller søppel som det het den gangen.

5385872[/snapback]

Forklar deg dypere, og kom gjerne med eksempler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...