Martin-sama Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Er du en av de som går rundt og venter på en premium pack? Utrolig nok har en norsk nettbutikk fått den inn (Dumt for meg som ble så utålmodig, og bestilte core igår...) Håper noen fikk glede av dette! 360 premium på lager Endret 4. januar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
raysv Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hyggelig å se at prisene går oppover ihvertfall. 3699,- Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Fint at du fikk bruk av posten! Ja, det er ganske dyrt, kan tenke meg at de vet at de er en av de få butikkene som har den inne, og satt opp prisen.. Fremdeles billigere enn å kjøpe utstyr til Core-packen ihvertfall... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Fint at du fikk bruk av posten! Ja, det er ganske dyrt, kan tenke meg at de vet at de er en av de få butikkene som har den inne, og satt opp prisen.. Fremdeles billigere enn å kjøpe utstyr til Core-packen ihvertfall... 5391402[/snapback] Jepp er det Gleder meg helt vilt til at den kommer susende hjem til meg i posten Takk for tipset! Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 for en utrolig svak side. Finner ikke noen premium pakke der i det hele tatt. Fant ved et under fram til core versjonen. Er jo kun egen 360 side for spill.... hvor finner man konsollene?? terningkast 3 Dog lykke til til de som vil ha en! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Trykk spill>Xbox 360>Trykk på side 2 og bla litt ned, der er den Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det er for øyeblikket 6 core inne på lager hos komplett http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312847&cks=SER Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Komplett, MPX og Netshop har core på lager. Men ingen Premium. . Venter selv på premium. Har spilla og all ekstra utstyret klart. Bare smøre seg med tålmodighet Endret 6. januar 2006 av Neo566 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå